Strona domowa użytkownika

Zawiera informacje, galerię zdjęć, blog oraz wejście do zbiorów.
Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
[awatar]
Poznań PBP
196 730
Rodzaj: Biblioteki pedagogiczne
Telefon: +48 61 851 88 01
Województwo: wielkopolskie
Adres: ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
E-mail: wypozyczalnia@pbp.poznan.pl

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 15.00

Celem działania Biblioteki jest wspieranie procesu kształcenia i doskonalenia nauczycieli, a także wspieranie działalności szkół, w tym bibliotek szkolnych, placówek oświatowo-wychowawczych, placówek kształcenia ustawicznego, placówek artystycznych, poradni psychologiczno pedagogicznych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, placówek doskonalenia nauczycieli oraz innych placówek oświatowych.

Ekspozycja
Zbiory
Nowości w bibliotece
  • Tygrys i Róża
    Musierowicz, Małgorzata
    Ocena: 4.5, głosów: 4
  • Wnuczka do orzechów
    Musierowicz, Małgorzata
    Ocena: 4.5, głosów: 11
  • Ida sierpniowa
    Musierowicz, Małgorzata
    Ocena: 5.0, głosów: 1
  • Feblik
    Musierowicz, Małgorzata
    Ocena: 3.9, głosów: 10
  • Imieniny
    Musierowicz, Małgorzata
    Brak ocen
1 2 3 4 5 6 7 8 9
...
12

Departament Edukacji i Nauki informuje o organizowanych konkursach o tytuł Wielkopolska Szkoła Roku oraz Wielkopolski Nauczyciel Roku.
Celem Konkursu o tytuł Wielkopolska Szkoła Roku jest wyróżnienie wielkopolskich przedszkoli oraz szkół kształtujących wśród uczniów poczucie własnej tożsamości i postaw patriotycznych z jednoczesnym modelowaniem wzorca nowoczesnego Wielkopolanina.
Cel Konkursu o tytuł Wielkopolski Nauczyciel Roku służy uhonorowaniu nauczycieli cechujących się entuzjazmem i pasją w pracy, kształcących i wychowujących dzieci i młodzież poprzez rozwijanie u nich poczucia odpo­wied­zial­nośc­i, miłości ojczyzny oraz poszanowanie dla polskiego dziedzictwa kulturowego, pielęgnujących patriotyzm regionalny, dających wsparcie dla rozwoju talentów i zainteresowań. Ponadto wyróżnienie ma promować wybitnych pedagogów cieszących się autorytetem w środowisku szkolnym i lokalnym, którzy swoją postawą i pracą mobilizują innych do działania, posiadając szczególne osiągnięcia dydaktyczne i wychowawcze, czynnie angażują się w rozwój szkoły lub placówki.
Zwycięzcy konkursów podczas uroczystej Gali otrzymają nagrody finansowe, wyróżnienia oraz pamiątkowe statuetki.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z regulaminami konkursów na stronie www.umww.pl

Termin złożenia formularzy zgłoszeniowych w konkursach o tytuł Wielkopolska Szkoła Roku i Wielkopolski Nauczyciel Roku upływa 05 lipca br.

Komentarze (0)

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego serdecznie zaprasza do udziału w kolejnej – IV edycji projektu „Czynna ochrona pszczołowatych w parkach krajobrazowych”. Projekt skierowany jest do mieszkańców województwa wielkopolskiego, którzy chcą pomóc w zwiększeniu liczebności dziko żyjących pszczołowatych.

Regulamin projektu oraz wszystkie niezbędne materiały na stronie www.zpkww.pl

Komentarze (0)

Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych grudzień 2018 / styczeń 2019

Sygnatura: C-1041

Czasopismo tworzone z myślą o specjalistach pracujących z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi o specjalnych potrzebach edukacyjnych i terapeutycznych. Prezentuje zalecenia terapeutyczne, porady specjalistyczne, banki pomysłów z oryginalnymi, autorskimi scenariuszami dostosowanymi do osób z różnymi zaburzeniami rozwojowymi wraz z gotowymi kartami pracy.
W numerze m. in.:
Współpraca specjalistów z rodzicami osób z głęboką, wieloraką niep­ełno­spra­wnoś­cią / Katarzyna Klimek-Markowicz
Techniki użyteczne w budowaniu współpracy / Katarzyna Klimek-Markowicz
"Zakątek" miejsce, gdzie każdy jest indy­widu­alno­ścią­ / Elżbieta Ślusarska
"Senso Paka": budowanie relacji przez stymulację polisensoryczną / Joanna Serwińska
Zajęcia grupowe: wspomaganie w czynności i sprawstwo w działaniu / Kamil Lodziński
Muzyczne rozmowy, czyli podejście Nordoff-Robbins w muzykoterapii / Marta Łagodzińska
Rejs na głębokich wodach, czyli ścieżka edukacyjno-terapeutyczna z dogoterapii / Mirella Michalewska
Stymulacja bazalna / Agnieszka Grzelczak
Teatr bazalny: legenda o Czechu, Lechu i Rusie / Kinga Siejak
Seksualność i edukacja seksualna osób z głęboką niep­ełno­spra­wnoś­cią intelektualną / Monika Karwacka

terapia_sp._2.png

terapia_sp._2.png terapia_sp._2
png, 74 KiB, 150x208
Komentarze (0)
1
...
88 89 90 91 92 93 94
...
187
Placówki
Poznań PBP
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 15.00

0
Gniezno PBP
Mieszka I 27
62-200 Gniezno

Poniedziałek-Piątek 09:00-17:00
Sobota 9:00-15:00

0
Profil
Międzychód PBP
17 Stycznia 143
64-400 Międzychód

Poniedziałek 9.00-17.00
Wtorek 9.00-17.00
Środa 9.00-17.00
Czwartek 9.00-17.00
Piątek 9.00-17.00
2.sobota miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Nowy Tomyśl PBP
os. Północ 25
64-300 Nowy Tomyśl

Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 17:00
Pierwsza sobota miesiąca: 9:00 - 15:00

0
Profil
Oborniki PBP
ul. Mickiewicza 4
64-600 Oborniki

Biblioteka czynna:
poniedziałek - piątek 9.00-17.00
w 1 i 3 sobotę miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Swarzędz PBP
os. Kościuszkowców 6/51-52
62-020 Swarzędz

poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00
druga i czwarta sobota miesiąca 9:00 - 15:00

0
Profil
Szamotuły PBP
ul. Staszica 4
64-500 Szamotuły

Poniedziałek - piątek
09.00 - 17.00

0
Profil
Śrem PBP
Kilińskiego 2
63-100 Śrem

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 17.00
w 2 i 4 sobotę miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Środa Wlkp. PBP
Żwirki i Wigury 3
63-000 Środa Wlkp.

Biblioteka czynna:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00
w drugą sobotę miesiąca: 9:00 - 15:00

0
Profil
Wolsztyn PBP
Rzeczna 17/1
64-200 Wolsztyn

poniedziałek - piątek w godz. 9.00-15.00
w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 9.00-15.00

0
Profil
Września PBP
ul. Wojska Polskiego 2 A
62-300 Września

Biblioteka czynna dla czytelników od poniedziałku do czwartku w godz. 9.00-17.00 oraz w każdy piątek i drugą sobotę miesiąca w godz. 9.00-15.00.

0
Profil
Forum biblioteki

Brak wątków

Przejdź do forum
ag.waszewska
mieloch.marta
ZuzaRe
kresz_87
r.michalak
ziegekoza
malgorzataratajczak4
karolinakosmala99
stefanska-julia
wisnia23dariusz
olamazur
julia.polis83
domagalagrzegorz
Mrągowo BM
jankowiak.ms.pl
liess
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo