Odporność psychiczna

Tytuł oryginalny:
Emotionally resilient tweens and teens
Inne tytuły:
10 opowieści terapeutycznych
dręczenie, wykluczenie, dokuczanie
Autorzy:
Luis Fernando Llosa
Kim John Payne
Tłumacz:
Barbara Łukomska
Redakcja:
Katarzyna Mitschke
Alicja Szwinta-Dyrda
Wydawcy:
Natuli dzieci są ważne (2024)
Dzieci są ważne Alicja Szwinta Dyrda
ISBN:
978-83-67288-53-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
podręczniki
poradniki
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:10 opowieści terapeutycznych dręczenie, wykluczenie, dokuczanie jak wspierać starsze dzieci i nastolatki Dziesięć opowieści terapeutycznych jak wzmacniać dzieci i nastolatki w radzeniu sobie z przemocą empowering your kids to navigate bullying, teasing, and social exclusion,
Autorzy:Luis Fernando Llosa Kim John Payne
Tłumacz:Barbara Łukomska
Redakcja:Katarzyna Mitschke Alicja Szwinta-Dyrda
Wydawcy:Natuli dzieci są ważne (2024) Dzieci są ważne Alicja Szwinta Dyrda
ISBN:978-83-67288-53-8
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania podręczniki poradniki poradniki i przewodniki proza zbiory opowiadań
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo