TiK, kodowanie i programowanie
Półka Tytuł Twórca Ocena
1. Kodowanie
Ćwiczenia wprowadzające do kodowania Indrychowska, Agata
Scratch LEAD Project
Programowanie z Ozobotem Kowalczyk, Dorota
Mój pierwszy kodzik xD Antosiewicz, Agnieszka
O wilku, który nie zjadł nikogo Llorens i Artiola, Ester Palet, Jordi
Palet i Puig, Jordi
O księciu, który dostał kosza Palet i Puig, Jordi Llorens i Artiola, Ester
2.
Kodowanie krok po kroku Sarna, Katarzyna
Kodowanie krok po kroku Sarna, Katarzyna
Kodowanie krok po kroku Sarna, Katarzyna
Tajemnice kodowania Klimkiewicz, Danuta Król, Anna
Płaszewska, Bożena
Kod przyjaźni Deutsch, Stacia
Kodowanie na dywanie Świć, Anna
Kodowanie nie tylko na dywanie Świć, Anna
Mały Książę Saint-Exupéry, Antoine de
3.
Q edukacji cyfrowej Plebańska, Marlena Szyller, Aleksandra
Sieńczewska, Małgorzata
Blog Tomczyk, Tomek
Kodowanie dla dzieci Scott, Marc
Minecraft Jelley, Craig
Minecraft Kelly, James Floyd
Matma inaczej Świercz, Joanna
Misja Python. Utwórz swoją kosmiczną grę! McManus, Sean
Java Krawiec, Jerzy
C++ Kubiak, Mirosław J.
4. Programowanie
Minecraft Czekaj-Kotynia, Katarzyna Danowski-Ździebło, Bartosz
Rozszerzona rzeczywistość w usługach informacyjnych bibliotek Wójcik, Magdalena
Symfonia zwierząt Brown, Dan
Programowanie dla dzieci Kids, Coder
Python na start! Wiszniewski, Michał
Multimedialne przedszkole Rogozińska, Katarzyna Winiarczyk, Anna
Tik w pigułce Danieluk, Maciej Adasik-Danieluk, Ewa
Bilska, Agnieszka
Czech-Czerniak, Dorota
Czechowska, Zyta
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Sweigart, Al
5.
Oficjalny ScratchJr podręcznik Bers, Marina Umaschi Resnick, Mitchel
Tajemnice kodowania Klimkiewicz, Danuta Król, Anna
Płaszewska, Bożena
Tajemnice kodowania Klimkiewicz, Danuta Król, Anna
Płaszewska, Bożena
Python dla dzieci Briggs, Jason R.
Programowanie dla dzieci Kids, Coder
Zostanę programistą Podleśna, Małgorzata
Programowanie dla najmłodszych Wiejak, Urszula
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo