Moje dziecko idzie do żłobka

Autorzy:
Aneta Jegier
Anna Mikler-Chwastek
Agnieszka Gąstoł
Wydawca:
Difin (2025)
Wydane w seriach:
Engram
ISBN:
978-83-8270-441-9
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny

Jak przygotować się do oddania dziecka do żłobka? Jakie formy opieki nad maluchami do lat trzech funkcjonują w Polsce? Co warto wiedzieć o wczesnodziecięcej edukacji i prawach rodziców? Ta książka to kompleksowy poradnik dla rodziców małych dzieci, którzy planują rozpocząć lub właśnie rozpoczęli przygodę ze żłobkiem. Autorki krok po kroku prowadzą czytelnika przez najważniejsze zagadnienia związane z opieką nad dzieckiem w wieku do lat trzech: od wyboru formy opieki, przez kwestie adaptacji, aż po świadome rodzicielstwo i organizację życia rodzinnego. Znajdziesz tu zarówno konkretne informacje prawne, jak i praktyczne wskazówki, poparte wiedzą z zakresu psychologii i pedagogiki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo