TiK, kodowanie i programowanie
Półka Tytuł Twórca Ocena
3 Blog Tomczyk, Tomek
3 C++ Kubiak, Mirosław J.
1 Ćwiczenia wprowadzające do kodowania Indrychowska, Agata
3 Java Krawiec, Jerzy
3 Kodowanie dla dzieci Scott, Marc
2 Kodowanie krok po kroku Sarna, Katarzyna
2 Kodowanie krok po kroku Sarna, Katarzyna
2 Kodowanie krok po kroku Sarna, Katarzyna
2 Kodowanie na dywanie Świć, Anna
2 Kodowanie nie tylko na dywanie Świć, Anna
2 Kod przyjaźni Deutsch, Stacia
2 Mały Książę Saint-Exupéry, Antoine de
3 Matma inaczej Świercz, Joanna
4 Minecraft Czekaj-Kotynia, Katarzyna Danowski-Ździebło, Bartosz
3 Minecraft Jelley, Craig
3 Minecraft Kelly, James Floyd
3 Misja Python. Utwórz swoją kosmiczną grę! McManus, Sean
1 Mój pierwszy kodzik xD Antosiewicz, Agnieszka
4 Multimedialne przedszkole Rogozińska, Katarzyna Winiarczyk, Anna
5 Oficjalny ScratchJr podręcznik Bers, Marina Umaschi Resnick, Mitchel
1 O księciu, który dostał kosza Palet i Puig, Jordi Llorens i Artiola, Ester
1 O wilku, który nie zjadł nikogo Llorens i Artiola, Ester Palet, Jordi
Palet i Puig, Jordi
4 Programowanie dla dzieci Kids, Coder
5 Programowanie dla dzieci Kids, Coder
5 Programowanie dla najmłodszych Wiejak, Urszula
1 Programowanie z Ozobotem Kowalczyk, Dorota
5 Python dla dzieci Briggs, Jason R.
4 Python na start! Wiszniewski, Michał
3 Q edukacji cyfrowej Plebańska, Marlena Szyller, Aleksandra
Sieńczewska, Małgorzata
4 Rozszerzona rzeczywistość w usługach informacyjnych bibliotek Wójcik, Magdalena
1 Scratch LEAD Project
4 Symfonia zwierząt Brown, Dan
2 Tajemnice kodowania Klimkiewicz, Danuta Król, Anna
Płaszewska, Bożena
5 Tajemnice kodowania Klimkiewicz, Danuta Król, Anna
Płaszewska, Bożena
5 Tajemnice kodowania Klimkiewicz, Danuta Król, Anna
Płaszewska, Bożena
4 Tik w pigułce Danieluk, Maciej Adasik-Danieluk, Ewa
Bilska, Agnieszka
Czech-Czerniak, Dorota
Czechowska, Zyta
4 Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Sweigart, Al
5 Zostanę programistą Podleśna, Małgorzata
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo