Strona domowa użytkownika

Zawiera informacje, galerię zdjęć, blog oraz wejście do zbiorów.
Centrum Doskonalenia Nauczycieli Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Koninie
[awatar]
Konin PBP
Rodzaj: Biblioteki pedagogiczne
Telefon: +48 63 249 30 40
Województwo: wielkopolskie
Adres: ul. Przemysłowa 7
62-510 Konin
E-mail: pbp@cdnkonin.pl

Poniedziałek - piątek 8:00 - 19:00
Sobota - 8:00 - 14:00
Środa - nieczynna dla uzytkowników

W okresie wakacyjnym lipiec, sierpień biblioteka czynna od 8:00 - 15:00

Najnowsze recenzje
  • [awatar]
    Konin PBP
    Film w terapii i rozwoju. Na tropach psychologii w filmie / redaktorzy naukowi: Agnieszka Skorupa, Michał Brol, Patrycja Paczyńska-Jasińska. Jest to druga część książki, w której poznasz innowatorskie możliwości pracy z filmem w szerszym kontekście: zadań wychowawczych oraz jakie są jego szanse i zagrożenia w dziedzinie psychologii. Przedstawia umiejętne wykorzystanie filmu jako narzędzia wychowawczego, co w dużym stopniu przyczynia się do unowocześnienia procesu kształcenia w psychologii i terapii.
  • [awatar]
    Konin PBP
    Film w edukacji i profilaktyce. Na tropach psychologii w filmie / redaktorzy naukowi: Agnieszka Skorupa, Michał Brol, Patrycja Paczyńska-Jasińska. Pierwsza część opisuje propozycje zastosowania filmu w edukacji i profilaktyce. Ponadto przedstawia inte­rdys­cypl­inar­ne spojrzenie na fikcję i rzeczywistość utrwaloną w filmie oraz w jaki sposób poszerzyć spektrum tych działań. Ukazuje odbiór filmu wzbogacony o dodatkowe działania edukacyjne, które mogą być wsparciem w terapii.
  • [awatar]
    Konin PBP
    Alea aquarius. Zew wody jest to pierwszy tom sagi opowiadający o morskiej dziewczynie Alei, autorstwa Tanya Stewner. • Woda może być orzeźwiająca, jak chłodny strumień lub mroczna i tajemnicza, jak głębia oceanu. Wodę o większej masie nie sposób podporządkować żadnej władzy. Jest potężna i może wyrządzić wiele szkód. • Pomimo ostrzeżeń przybranej matki dziewczyna postanawia wyruszyć w morską podróż, która powoduje wiele zmian w jej życiu. Poznaj początek historii Alei i przeżyj niezapomniane przygody, pełne magi morza i wyjątkowych zdarzeń o przyjaźni.
W trakcie czytania
Brak pozycji
agnieszkaw215
Piła PBP
martalipska7
nutka1967
bogusia.szymczak17
dorota.rosinska
zabierek.anna2
brkonin
ewa.janik.81
asiajasko85
betinka3885
wojciech
madstef
marita-pretkowska
magles
paula_1005
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo