Zbiory biblioteki Piła PBP
Ekspozycja
Półka | Tytuł | Twórca | Ocena | |||
---|---|---|---|---|---|---|
1. | ||||||
Demencja? To nie dla mnie! | Hinz, Magdalena | |||||
Jak wspierać u dziecka zmysły bliskie? | Mikler-Chwastek, Anna | |||||
Zawód fizjoterapeuty i rehabilitacja lecznicza w Polsce | Paszkowska, Małgorzata | |||||
Psychologia dla zabieganych | Thomson, Jonny | |||||
Minimediacje z dziećmi | Dworaczyk, Katarzyna | |||||
Mój przyjaciel lęk | Paluszak, Anna | |||||
Demencja? To nie dla mnie! | Hinz, Magdalena | |||||
2. | ||||||
Szkoła przyjazna kreatywności | Fazlagić, Amir Jan | |||||
Nowoczesne nauczanie | Kordziński, Jarosław | |||||
Polonistyczna dydaktyka ogólna | Fiszbak, Jolanta | |||||
O nową jakość edukacji nauczycieli | Madalińska-Michalak, Joanna | |||||
Dydaktyka i metodyka nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego |
Gębal, Przemysław
Miodunka, Władysław
|
|||||
Mutyzm wybiórczy | Bystrzanowska, Maria | |||||
Podstawy teoretyczno-metodologiczne pedagogiki pracy jako dyscypliny naukowej | Baraniak, Barbara | |||||
Nauczyciel w obliczu szans i zagrożeń współczesnego świata |
Jegier, Aneta
Kwiatkowski, Stefan T.
Szurowska, Beata |
|||||
3. | ||||||
Samodzielne myślenie | Welzer, Harald | |||||
Efektywna szkoła | Bauer, Joachim | |||||
Wychowanie fizyczne w klasach 1-3 szkoły podstawowej | Nitecka-Walerych, Anna | |||||
Czasoprzestrzeń szkoły |
Korzeniecka-Bondar, Alicja
Gajdzica, Zenon
|
|||||
Edukacja wczoraj, dziś, jutro |
Magda-Adamowicz, Marzenna
Pasterniak-Kobyłecka, Ewa
Famuła-Jurczak, Anita |
|||||
Singapur - azjatycki tygrys edukacyjnych reform | Nowosad, Inetta | |||||
Sztuka oceniania |
Dudek-Różycki, Karol
Głaz, Łukasz
|
|||||
Awans zawodowych nauczyciela i dyrektora - nowe zasady. Wrzesień 2022 |
Kowalski, Michał
Trochimiuk, Anna
|
|||||
Kompetencje społeczne nauczyciela szkoły uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych | Cęcelek, Grażyna | |||||
4. | ||||||
Uczenie na podstawie doświadczania |
Kolb, Alice Y.
Kolb, David
|
|||||
Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu wczesnoszkolnym | Umiastowska, Danuta | |||||
Nauczyciel a szkoła |
Stokowska-Zagdan, Elżbieta
Miller, Piotr
Cęcelek, Grażyna woźnicka, Elżbieta |
|||||
Nauczyciele | Sokolińska, Joanna | |||||
Biblioteki |
Pettegree, Andrew
Weduwen, Arthur der
|
|||||
Ewolucja szkoły i jej współczesna wizja | Kujawiński, Jerzy | |||||
Czytanie językami |
Kisiel, Marian
Kudyba, Wojciech
Ruszar, Józef Maria |
|||||
Karta Nauczyciela wraz z indeksem rzeczowym | Flisek, Aneta | |||||
Edukacja wyzwolenia szkoły i nauczycieli | Kordziński, Jarosław | |||||
5. | ||||||
Nauczyciel z Polski | Szulski, Jarek | |||||
Skuteczna terapia dziecka z autyzmem | Budzińska, Anna | |||||
Wychowanie do odpowiedzialności | Instytut Pedagogiki | |||||
Nauczyciel Czas – Przestrzeń Szkoła |
Pasterniak-Kobyłecka, Ewa
Famuła-Jurczak, Anita
|
|||||
Dawne pismo niemieckie | Süss, Harald | |||||
Rewalidacja w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej | Kołodziej, Agnieszka | |||||
Myślenie krytyczne jako cel kształcenia na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady | Wasilewska-Kamińska, Ewa | |||||
Terapia przez pisanie |
Pennebaker, James W.
Smyth, Joshua M.
|
|||||
Jak pokolorować szkołę | Tylman, Jakub | |||||
6. | ||||||
Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0 |
Nowicka, Marzenna
Dziekońska, Joanna
|
|||||
Cyfrowy uczeń | Gosek, Małgorzata | |||||
Edukacja domowa jako alternatywa edukacyjna dla dzieci zdolnych | Giercarz-Borkowska, Magdalena | |||||
ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego |
Seretny, Anna
Lipińska, Ewa
|
|||||
Światowa historia literatury polskiej |
Popiel, Magdalena
Bilczewski, Tomasz
Bill, Stanley |
|||||
7. | ||||||
Cogito | Kędra, Marzena | |||||
Pedagogie oporu | Zańko, Piotr | |||||
Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego |
Śliwerski, Bogusław
Paluch, Michał
|
|||||
Nadzór pedagogiczny w szkole i przedszkolu | Wiedza i Praktyka | |||||
Orientacja seksualna |
Dragan, Wojciech Łukasz
Iniewicz, Grzegorz
|
|||||
Biomedyczne podstawy rozwoju dziecka |
Wiśniewska, Marta
Plandowska, Magdalena
Mikler-Chwastek, Anna |
|||||
Zanim będzie za późno | Kozłowski, Tomasz | |||||
8. | ||||||
Ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły | Kowalewski, Michał | |||||
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Słupek, Kazimierz | |||||
Polonistyczna glottodydaktyka kulturowa | Garncarek, Piotr | |||||
Nauczyciel wspomagający w szkole, przedszkolu, ośrodku |
Celuch, Małgorzata
Czarnocka, Marzenna
Revkovych, Sofia |
|||||
Arkusze maturalne |
Masłowski, Tomasz
Nodzyński, Piotr
Słomińska, Elżbieta Toruńska, Anna Zelek, Janina |
|||||
Dogadać się z innymi |
Berendt, Joanna
Kozak, Agnieszka
|
|||||
Życie w cieniu pandemii | Wydawnictwo Naukowe Silva Rerum | |||||
Stosunek nauczycieli i rodziców do zmian we wczesnej edukacji w Polsce | Kurowska, Barbara | |||||
9. | ||||||
Kompetencja komunikacyjna dzieci wysokofunkcjonujących ze spektrum autyzmu |
Zając, Anna
Kominek, Andrzej
|
|||||
Psychologia wychowania |
Liberska, Hanna
Trempała, Janusz
|
|||||
Kompetencje nauczyciela polonisty we współczesnej szkole |
Maciejak, Katarzyna
Trysińska, Magdalena
|
|||||
Biblioteka szaleńca | Brooke-Hitching, Edward | |||||
Nauczanie hybrydowe w okresie czasowego zawieszenia zajęć podczas epidemii |
Marciniak, Lidia
Piotrowska-Albin, Elżbieta
|
|||||
ADHD - zespół nadpobudliwości psychoruchowej |
Kołakowski, Artur
Bryńska, Anita
|
|||||
Odpowiedz mi! | Gathen, Katharina von der | |||||
10. | ||||||
Szkoła w domu | Bogart, Julie | |||||
Literatoura | Mikuła, Paulina | |||||
Edukacja dla przyszłości w perspektywie orientacji na rynek pracy |
Gerlach, Ryszard
Tomaszewska-Lipiec, Renata
|
|||||
Wysoko wrażliwi rodzice | Aron, Elaine N. | |||||
Nasza Historia | Serówka, Piotr | |||||
Nauczyciel wspomagający w szkole, przedszkolu, ośrodku | Celuch, Małgorzata | |||||
Jak dbać o siebie w kryzysie? |
Taraszkiewicz, Małgorzata
Nalepa, Zofia
|