Zbiory biblioteki Środa Wlkp. PBP
Ekspozycja
| Półka | Tytuł | Twórca | Ocena | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. NOWOŚCI | ||||||
| Poczuj życie | Miller, Katarzyna | |||||
| Odkrywanie mindfulness |
Kędzierska, Katarzyna
Jakubczak, Małgorzata
|
|||||
| Supernawyk | Rucker, Mike | |||||
| Tańcząc |
Jucewicz, Agnieszka
Dobroczyński, Bartłomiej
|
|||||
| To nawet lepiej | Chmura, Joanna | |||||
| 12 sposobów na szczęście | Papilon | |||||
| Życie, którego pragniesz |
Brooks, Arthur C.
Winfrey, Oprah
|
|||||
| Naprawdę! dobrze Cię widzieć | Méra, Nicolas | |||||
| Odzyskaj swoją siłę | Willard, Christopher | |||||
| Czy mądrości można się nauczyć? | Jarmuż, Sławomir | |||||
| Dorosłość | Skåber, Linn | |||||
| 2. Nowości | ||||||
| 100 % papieru | Grabowska-Piątek, Marcelina | |||||
| Kocham cię i cię widzę | Polskie Stowarzyszenie EFT | |||||
| Dziecko w świecie technologii | Davis, Katie | |||||
| Gry terapeutyczne dla dzieci | Kalil, Christine | |||||
| Pokonać uzależnienie | Modrzyński, Robert | |||||
| Przebodźcowani | Sołtys-Para, Urszula | |||||
| To (nie) ja | González, Anabel | |||||
| Wielka księga wartości |
Blanch, Teresa
Gasol, Anna
|
|||||
| Sztuczna inteligencja | Janiszewski, Boguś | |||||
| Bebechy, czyli ciało człowieka pod lupą Adam Mirek | Mirek, Adam | |||||
| Aktywny senior | Komitet Rehabilitacji Kultury Fizycznej i Integracji Społecznej PAN | |||||
| 3. EDUKACJA | ||||||
| Edukacja jako relacja | Guzik, Agnieszka | |||||
| Naucz się nauczania |
Oakley, Barbara
Rogowsky, Beth
Sejnowski, Terrence J. Trybus, Adam |
|||||
| Szkoły, do których chce się chodzić | Hawranek, Maria | |||||
| Nauczycielskie praktyki oceniania zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej | Karapuda, Julia Magdalena | |||||
| Zawód nauczyciel | Tecław, Magdalena | |||||
| Niezbędnik pedagoga specjalnego | Zając, Paulina | |||||
| Pomocnik nauczyciela wspomagającego | Leduchowska, Małgorzata | |||||
| Self-reg w edukacji |
Shanker, Stuart
Hopkins, Susan
|
|||||
| Szkoła w czasach AI | Michalska, Jowita | |||||
| Uczeń w szkolnej przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych |
Stokowska-Zagdan, Elżbieta
Woźnicka, Elżbieta
Cęcelek, Grażyna |
|||||
| Spektrum możliwości ucznia | Stalka-Jarska, Joanna | |||||
| 4. PSYCHOLOGIA | ||||||
| Jesteś w sam raz... | Clerc, Olivier | |||||
| Psychopozytywność | Kaczorowska, Maria | |||||
| Radość | Lowen, Alexander | |||||
| Umysł ponad nastrojem |
Padesky, Christine A.
Greenberger, Dennis
|
|||||
| Burza w twojej głowie | Clark, David A. | |||||
| Emocjonalne pułapki przeszłości |
Jacob, Gitta
Genderen, Hannie van
Seebauer, Laura |
|||||
| Mam, jestem, mogę |
Walęcka-Matyja, Katarzyna
Napora, Elżbieta
|
|||||
| Od czego zacząć | Mental Health America | |||||
| Zdrowie psychiczne | Pięta, Aleksandra | |||||
| Jak być dobrym dla siebie | Neff, Kristin | |||||
| Droga do siebie | Woydyłło, Ewa | |||||
| 5. EMOCJE | ||||||
| Kod emocji | Nelson, Bradley | |||||
| Narysuj emocje | Hinz, Magdalena | |||||
| Pokazuję, co czuję | Malek, Renata | |||||
| W świecie emocji i uczuć | Maćkowiak, Arkadiusz | |||||
| Świat uczuć i emocji | Gudro, Maria | |||||
| Z emocjami mi do twarzy | Midura, Renata | |||||
| Niechciane myśli i silne emocje |
Aguirre, Blaise
Hershfield, Jon
|
|||||
| Emocje | Petersen, Brad | |||||
| Mój pierwszy dziennik uczuć | Knapińska-Chłodnicka, Maria | |||||
| Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera | Attwood, Tony | |||||
| Pozytywne emocje | Stamateas, Bernardo | |||||
| 6. KOMPETENCJE SPOŁECZNE | ||||||
| Co zrobisz? Jak się zachowasz? | Malek, Renata | |||||
| Grupowy trening umiejętności społecznych | Painter, Kim Kiker | |||||
| Menu umiejętności społecznych i życiowych | Barber-Wada, Karra | |||||
| Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży |
Bentkowska, Dorota
Węglarz, Joanna
|
|||||
| Scenariusze zajęć z zakresu rozwoju kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych dzieci i młodzieży w szkole podstawowej | Wegner-Jezierska, Magdalena | |||||
| Historyjki emocjonalno-społeczne z kartami pracy | Kolanko, Agnieszka | |||||
| Trenuję umiejętności komunikacyjne | Kolanko, Agnieszka | |||||
| Umiejętności społeczne | Daniels, Natasha | |||||
| Znajdę przyjaciela | Kolanko, Agnieszka | |||||
| Komunikuję, co myślę i czuję | Jarosz-Bilińska, Anna | |||||
| Trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, z trudnościami w komunikacji i kontaktach społecznych |
Baker, Jed
Myles, Brenda Smith
|
|||||
| 7. WSPARCIE EDUKACYJNE UCZNIÓW | ||||||
| Terapia pedagogiczna | Radwańska, Anna | |||||
| Dasz radę! | Leduchowska, Małgorzata | |||||
| To nie jest trudne! |
Sadowska-Krajewska, Aleksandra
Czerwonka, Dagna
|
|||||
| Jak zaangażować uczniów w naukę i zbudować dobry klimat w szkole | Gwiazdowska-Stańczak, Sylwia | |||||
| Powtórka z polskiego | Oszczyk, Sylwia | |||||
| Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach | Pańczyk, Jolanta | |||||
| Głowy łamanie | Michalec, Katarzyna | |||||
| Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Borowska-Kociemba, Agnieszka
Krukowska, Małgorzata
|
|||||
| Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Borowska-Kociemba, Agnieszka
Krukowska, Małgorzata
|
|||||
| Karty pracy z ćwiczeniami korekcyjno-kompensacyjnymi | Hinz, Magdalena | |||||
| Karty pracy z ćwiczeniami korekcyjno-kompensacyjnymi | Hinz, Magdalena | |||||
| 8. Autyzm | ||||||
| Autyzm bez maski | Price, Devon | |||||
| Rozmowy w zielonej strefie | Shaul, Joel | |||||
| Autyzm? Abrakadabra! | Wilde, Kate C. | |||||
| Zaburzenie ze spektrum autyzmu |
Janas-Kozik, Małgorzata
Wilczyński, Krzysztof Maria
|
|||||
| Ja i mój autyzm | Cook, Katie | |||||
| Autyzm | Parikh, Puja Trivedi | |||||
| Autyzm |
Grandin, Temple
Moore, Debra
|
|||||
| Spektrum autyzmu |
Bołtuć, Iwona
Dworzańska, Małgorzata
|
|||||
| Wszystkie koty są w spektrum autyzmu | Hoopmann, Kathy | |||||
| Rozwój dziecka z autyzmem | Cook, Katie | |||||
| 9. INTEGRACJA SENSORYCZNA | ||||||
| Zabawy sensoryczne na każdy dzień. Wiosna |
Bugajska, Agnieszka
Wiktor-Stępień, Anna
|
|||||
| Integracja sensoryczna | Foster, Stephanie M. | |||||
| Jak wychować sensorycznego bystrzaka |
Biel, Lindsey
Peske, Nancy K.
|
|||||
| Interwencje sensoryczno-motoryczne | Koscinski, Cara | |||||
| Rozwój przez zabawę | Ticktin, Allie | |||||
| Terapeutyczne zabawy w integracji sensorycznej |
Wieczór, Elżbieta
Szmalec, Jacek
Brzuzy, Grzegorz |
|||||
| Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeniu się w aspekcie terapii integracji sensorycznej |
Wieczór, Elżbieta
Szmalec, Jacek
Brzuzy, Grzegorz |
|||||
| Ćwiczenia korekcyjno-terapeutyczne dla dzieci z wykorzystaniem nietypowych przyborów | Raszewska, Maria | |||||
| Integracja sensoryczna | Przyrowski, Zbigniew | |||||
| Terapia ręki w teorii integracji sensorycznej | Przyrowski, Zbigniew | |||||
| Jak wspierać u dziecka zmysły bliskie? | Mikler-Chwastek, Anna | |||||
| 10. GRY EDUKACYJNE I PLANSZOWE | ||||||
| Poznajmy się | Strehlau-Kamińska, Monika | |||||
| Sensoryka dla smyka | Charęzińska, Aleksandra | |||||
| Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli Zjadam beczkę soli | Stalka-Jarska, Joanna | |||||
| KAN | Wegner-Jezierska, Magdalena | |||||
| Kim jestem? |
Galińska, Barbara
Szoblik, Dorota
Szwalski, Wojciech Krześniak, Renata |
|||||
| W krainie baśni | Kucharska, Nikola | |||||
| Kalambury dla dzieci | Kangur | |||||
| SłowoStworki |
Miłuńska, Alicja
Miłuński, Filip
|
|||||