Odnaleźć spokój:

wspieralnik dla dziecka po stracie, który pomoże zrozumieć swoje uczucia i poczuć się lepiej

Tytuł oryginalny:
How I feel
grief journal for kids
Autor:
Mia Roldan
Ilustracje:
Olga Angelloz
Tłumacz:
Joanna Sugiero
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka (2024)
Wydane w seriach:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci
ISBN:
978-83-67665-24-7, 987-83-67665-24-7
Autotagi:
druk
książki
poradniki i przewodniki

Dzieci, które doświadczyły straty, odczuwają wiele różnych emocji, niekiedy równocześnie. Jednego dnia smutek i poczucie zagubienia mogą się u nich przeplatać ze strachem i złością, ale także z radością czy zaskoczeniem. W ich wnętrzu wiele się dzieje – i jest to całkowicie normalne. Ta książka pomoże im lepiej poznać i zrozumieć nowe dla nich uczucia oraz myśli pojawiające się w ich głowie. Mia Roldan to specjalistka z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i nastolatkami. Stworzony przez nią wspieralnik to przyjazne dziecku i bezpieczne miejsce, w którym ono może zapisywać i rysować wszystko, co czuje w związku ze stratą. Dziecko może pracować ze wspieralnikiem w swoim tempie i wykonywać zawarte w nim ćwiczenia w dowolnej kolejności. Jest to wyjątkowa książka, ponieważ nie trzeba zaczynać jej od początku. Można też wielokrotnie do niej wracać.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo