Łamacz lodów 6-12

Autor:
Dagmara Teczke
Wydawca:
Heim Produkty terapeutyczno-edukacyjne
Wydane w seriach:
Rozwiązywanie Problemów
Autotagi:
druk
gry i zabawki
książki
obiekty trójwymiarowe
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnowie - Katalog zbiorów

Karty łamacz lodów nie są częścią typowej gry, w której najważniejsze są rywalizacja oraz zwycięstwo. Tym razem najważniejszym celem jest poznanie grupy, do której właśnie skierowana jest gra. Może w niej brać udział nawet 50 osób, dzięki czemu karty świetnie sprawdzą się na lekcjach, koloniach, wycieczkach, zajęciach integracyjnych, psychoedukacyjnych, szkoleniach czy rodzinnych spotkaniach. Jak korzystać z kart Łamacz lodów? Producent, czyli firma Heim słynąca z gier edukacyjnych i terapeutycznych, nie narzucił żadnych twardych zasad zabawy - wszystko zależy od kreatywności uczestników. Każdy może więc losować swoją kartę lub cała grupa może odpowiadać na jedno pytanie losowane przez kolejne osoby. Można się podzielić na mniejsze grupy, najważniejsze, aby najbardziej nieśmiali uczestnicy czuli się komfortowo. Warto pamiętać, aby nie naciskać na dzieci, jeśli nie będą chciały odpowiedzieć na pytanie. Mogą po prostu wylosować inne pytanie lub przekazać swoją kartę kolejnej osobie. Na kartach znajdziemy kilka różnych grup poleceń: wyliczenia, dokończenie zdania lub pytania opisowe. Karty pytają o problemy, rzeczy ulubione, stawiają przed wyborami. Niektóre dotyczą tego, co smuci, rozwesela, denerwuje lub uspokaja uczestników. Dzięki kartom można dowiedzieć się także, jakimi dysponują talentami i co lubią robić na co dzień. Pośród kart znajdą się także proste pytania o członków rodziny, ukochane zwierzęta, plany na przyszłość czy domowe obowiązki. Dowiemy się, jakie są zainteresowania graczy, marzenia i hobby.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo