ADHD

Inne tytuły:
jak lepiej rozumieć i wspierać swoje wyjątkowe dziecko
poradnik dla rodziców
Autor:
Anna Karcz-Czajkowska
Wydawcy:
Mamania (2025)
Grupa Wydawnicza Relacja
ISBN:
978-83-68227-70-3
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny

Praktyczny i osadzony w polskich realiach poradnik oparty na najnowszych badaniach z zakresu neuropsychologii i neurobiologii, napisany w duchu Porozumienia bez przemocy, z wykorzystaniem metod skoncentrowanych na rozwiązaniach. Anna Karcz-Czajkowska w przejrzysty sposób wyjaśnia, jak lepiej zrozumieć świat dziecka z ADHD i skutecznie pomóc mu w codziennych wyzwaniach. Oferuje nie tylko przystępnie podaną wiedzę, ale też wsparcie, zrozumienie i poczucie wspólnoty. Znajdziesz tu konkretne narzędzia i strategie, które pomogą twojemu dziecku lepiej radzić sobie z nadaktywnością, impulsywnością oraz problemami z koncentracją. To kompas, który pozwoli ci pewniej nawigować przez życie z ADHD – dla dobra twojego dziecka i całej rodziny.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo