I tak nie przestanę Cię kochać

Autorzy:
Maria Ulatowska
Jacek Skowroński
Wydawcy:
Prószyński Media (2019)
Prószyński i Spółka (2019)
Wydane w seriach:
Cykl Szczepankowski
Duże Litery
Duże Litery (Prószyński i S-ka)
ISBN:
978-83-8169-144-4, 978-83-8169-792-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
mikrofilmy
powieści
proza
rodzina
wielka czcionka
4.0

Zojce i Krzysztofowi niebo runęło na głowy. Bo można pokonać każdą przeszkodę, ale jak wygrać z pojawiającą się nagle biologiczną matką panny młodej? Która na dodatek oświadcza, że pan młody jest jej przyrodnim bratankiem. Zojka robi więc to, do czego przyzwyczaiła się od dzieciństwa. Ucieka. Choć tym razem gdzieś w głębi serca wie, że wróci. Bo tak jak nie mogłaby żyć bez powietrza, nie mogłaby żyć bez ukochanego Krzysia. Krzysztof wierzy, że jej ucieczka nie jest bezpowrotna, ale postanawia, że znajdzie ją, zanim dziewczyna postanowi wrócić. Bo i on bez powietrza żyć nie może. A w tle opowieść o tym, czy na tym świecie - bez powietrza - w ogóle żyć będą mogły wnuki. Nie tylko Zojki i Krzysztofa, ale i nasze. Moje, twoje, naszych przyjaciół.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zakończenie cz. III cyklu jest jednocześnie początkiem cz. IV. W czasie ślubu Krzysztofa i Zojki, młodych bohaterów powieści, którzy dorastali na oczach czytelników cyklu, pojawia się Jagna, matka dziewczyny, wychowywanej początkowo w domu dziecka, a potem adoptowanej przez rodziców Krzysztofa i oznajmia, że młoda para ma wspólnego dziadka Biernackiego, więc tym samym są ze sobą spokrewnieni. • Jak mocno namiesza kobieta w życiu bohaterów? • Zojka starym zwyczajem ucieka w Polskę, a Krzysztof przeczytawszy od niej kartkę , postanawia pojechać jej śladem. • Czy młodzi odnajdą się na trasie? Jaką rolę odegra w życiu Zojki profesor - ekolog i jego pięcioletni wnuk? • POLECAM tę ostatnią ciepłą opowieść z tego cyklu powieściowego i naprawdę żal żegnać się ze Szczepankowem i jego bohaterami.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo