Rodzicielstwo na faktach:

skuteczne metody wychowawcze według nauki

Tytuł oryginalny:
Evidence based parenting from toddler to preteen
Autor:
Matilda Gosling
Tłumacz:
Ewa Ziembińska
Wydawca:
Muza (2025)
ISBN:
978-83-287-3469-2
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna im. Juliana Ursyna Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy - Katalog księgozbioru

Chcesz wychować szczęśliwe i zdrowe dziecko bez stresu i frustracji? Codziennie balansujesz między miłością a dyscypliną? Uciekasz się do szantażu i gróźb, by zachęcić dziecko do współpracy i wykonania obowiązków? Toczysz bitwy, by oderwać je od ekranów i zmusić do nauki? Chcesz być autorytetem, ale bez surowości? Stanowczym, a jednocześnie ciepłym i wspierającym rodzicem? Chcesz stawiać granice,ale nie ograniczać? Sprawdź, jak nauka może wspierać cię w wychowaniu. Wprowadź małe zmiany,które przyniosą wielkie efekty! Poznaj oparte nabadaniach z psychologii,pedagogiki i naukach społecznych strategie, które działają. Praktycznewskazówki, które wdrożyszod zaraz. Bez krzyku, frustracji, poczucia winy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo