Wiosna

Autor:
Katarzyna Moryc
Ilustracje:
Małgorzata Detner
Wydawca:
Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski (2019)
Wydane w seriach:
Pory Roku
krok po kroku
ISBN:
978-83-8036-371-7, 978-83-8036-382-3
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poezja
proza
publikacje dydaktyczne
wiersze
4.0

To JEDYNA taka książka o WIOŚNIE – wszystkie jej strony możesz ROZŁOŻYĆ. Niech nie zmyli Cię format książki – po rozłożeniu stron OBRAZ jest 3 RAZY SZERSZY i staje się PANORAMICZNY! Rozłożenie stron nie tylko rozszerza przedstawioną rzeczywistość, lecz także powoduje, że AKCJA jest DYNAMICZNA i zmienia się jak w FILMIE. Dziecko zachwycą kapitalne WIERSZYKI, fascynujące CIEKAWOSTKI, urocze ILUSTRACJE. Każdy temat jest przedstawiony na DWÓCH OBRAZACH – jednym syntetycznym, a drugim SZCZEGÓŁOWYM, obrazującym to samo środowisko chwilę później. SZCZEGÓŁOWE ILUSTRACJE nie tylko dostarczają informacji i kształtują poczucie estetyki, lecz także stanowią świetną okazję do trenowania spostrzegawczości. Treści zostały podzielone na krótkie, przystępne dla kilkulatka części, pisane zarówno RYMEM, jak i PROZĄ. W utrwaleniu wiedzy pomogą też RÓŻNORODNE ZADANIA. Książka zawiera bogate, szczegółowe ilustracje sympatyczne wierszyki o wiośnie
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • W książce znajduje się sporo informacji o symbolach wiosny. Dzieci znajdą także różne zagadki, rebusy itp
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo