Wiosna

Autor:
Katarzyna Moryc
Ilustracje:
Małgorzata Detner
Wydawca:
Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski (2019)
Wydane w seriach:
Pory Roku
krok po kroku
ISBN:
978-83-8036-371-7, 978-83-8036-382-3
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poezja
proza
publikacje dydaktyczne
wiersze
4.0

To JEDYNA taka książka o WIOŚNIE – wszystkie jej strony możesz ROZŁOŻYĆ. Niech nie zmyli Cię format książki – po rozłożeniu stron OBRAZ jest 3 RAZY SZERSZY i staje się PANORAMICZNY! Rozłożenie stron nie tylko rozszerza przedstawioną rzeczywistość, lecz także powoduje, że AKCJA jest DYNAMICZNA i zmienia się jak w FILMIE. Dziecko zachwycą kapitalne WIERSZYKI, fascynujące CIEKAWOSTKI, urocze ILUSTRACJE. Każdy temat jest przedstawiony na DWÓCH OBRAZACH – jednym syntetycznym, a drugim SZCZEGÓŁOWYM, obrazującym to samo środowisko chwilę później. SZCZEGÓŁOWE ILUSTRACJE nie tylko dostarczają informacji i kształtują poczucie estetyki, lecz także stanowią świetną okazję do trenowania spostrzegawczości. Treści zostały podzielone na krótkie, przystępne dla kilkulatka części, pisane zarówno RYMEM, jak i PROZĄ. W utrwaleniu wiedzy pomogą też RÓŻNORODNE ZADANIA. Książka zawiera bogate, szczegółowe ilustracje sympatyczne wierszyki o wiośnie
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • W książce znajduje się sporo informacji o symbolach wiosny. Dzieci znajdą także różne zagadki, rebusy itp
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo