Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały:

poradnik przetrwania dla rodziców dzieci w wieku 2-7 lat

Tytuł oryginalny:
How to talk so little kids will listen
Autorzy:
Joanna Faber
Julie Adair King
Tłumacz:
Beata Horosiewicz
Ilustracje:
Coco Faber
Tracey Faber
Sam Faber Manning ...
Lektor:
Paulina Holtz
Wydawca:
Media Rodzina (2017-2019)
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
MP3
poradniki
Więcej informacji...
4.4 (7 głosów)

"Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały" to książka ukazująca w prosty sposób komunikację z dziećmi w codziennych sytuacjach. Niezbędne kompendium wiedzy każdego rodzica. Książka "Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały" to publikacja, która rozwikła niemal każde trudności, które spotykamy na swej drodze w komunikacji z dziećmi. Kto nie zna problemów z małymi istotami, które nie chcą myć zębów, odmawiają zjedzenia posiłku, bądź też robią bałagan w swoim pokoju, niszcząc tym samym wszelkie przedmioty. W książce zostały ukazane długoletnie doświadczenia związane z pracą z dziećmi samych autorek. Znajdziemy tu prawdziwe historie oparte na doskonałych przykładach do pracy z maluchami. Niniejsza książka skierowana jest głównie do rodziców dzieci w wieku od 2 do 7 lat, jak i dla wszystkich tych, którzy ze względów zawodowych mają do czynienia z dziećmi. Publikacja może okazać się pomocna dla pedagogów, nauczycieli czy też psychologów. Każdy, kto czuje, że jego komunikacja z dzieckiem szwankuje i szuka wsparcia, jasnych wskazówek, powinien sięgnąć po tę właśnie książkę. Publikacja może stać się pomocna, gdy czujemy się bezradni wobec narastających nieporozumień z dziećmi. To doskonałe narzędzie, które naprowadzi nas do komunikacji opartej na zrozumieniu i szacunku do bardzo wrażliwych istot, jakimi są dzieci.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka mogłaby być o połowę cieńsza ;) tak dużo tu powtórzeń na ten sam temat ; mało tego niekiedy nawet są to dokładnie te same sformułowania, zdania. Ale nic to. Ogólnie polecam, część rad można wykorzystać, część nie, można próbować, bo jak wiadomo nie ma jednej złotej metody na każde dziecko. A im więcej się wie - tym możliwości rosną :) Powodzenia!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:a survival guide to life with children ages 2-7,
Autorzy:Joanna Faber Julie Adair King
Tłumacz:Beata Horosiewicz
Ilustracje:Coco Faber Tracey Faber Sam Faber Manning Paulina Holtz
Lektor:Paulina Holtz
Wydawca:Media Rodzina (2017-2019)
ISBN:978-83-8008-347-9 978-83-8008-644-9 978-83-8008-678-4 978-83-8265-198-0 978-83-8265-617-6
Autotagi:audiobooki CD druk książki literatura literatura stosowana MP3 nagrania podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo