Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały:

poradnik przetrwania dla rodziców dzieci w wieku 2-7 lat

Tytuł oryginalny:
How to talk so little kids will listen
Autorzy:
Joanna Faber
Julie Adair King
Tłumacz:
Beata Horosiewicz
Ilustracje:
Coco Faber
Tracey Faber
Sam Faber Manning ...
Lektor:
Paulina Holtz
Wydawca:
Media Rodzina (2017-2019)
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
MP3
poradniki
Więcej informacji...
4.4 (7 głosów)

Podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi, poprzedzony przedmową Adele Faber, jedną z autorek bestsellerowego "Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły", nazwanego przez "The Boston Globe" "biblią wychowania". Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw lub rozrzuca książki po całym pokoju? "Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały" to kompendium wiedzy dotyczącej wychowania dzieci w wieku 2-7 lat. Autorki, Joanna Faber (córka Adele) i Julie King dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, a także wyciągają wnioski z wielu rozmów z rodzicami i specjalistami i za pomocą autentycznych historii oraz komiksów znanych z poprzednich tytułów w serii dostarczają szeregu praktycznych narzędzi i wskazówek, jak się komunikować, rozmawiać i rozwiązywać trudne sytuacje, nie ignorując przy tym potrzeb dziecka ani swoich [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka mogłaby być o połowę cieńsza ;) tak dużo tu powtórzeń na ten sam temat ; mało tego niekiedy nawet są to dokładnie te same sformułowania, zdania. Ale nic to. Ogólnie polecam, część rad można wykorzystać, część nie, można próbować, bo jak wiadomo nie ma jednej złotej metody na każde dziecko. A im więcej się wie - tym możliwości rosną :) Powodzenia!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:a survival guide to life with children ages 2-7,
Autorzy:Joanna Faber Julie Adair King
Tłumacz:Beata Horosiewicz
Ilustracje:Coco Faber Tracey Faber Sam Faber Manning Paulina Holtz
Lektor:Paulina Holtz
Wydawca:Media Rodzina (2017-2019)
ISBN:978-83-8008-347-9 978-83-8008-644-9 978-83-8008-678-4 978-83-8265-198-0 978-83-8265-617-6
Autotagi:audiobooki CD druk książki literatura literatura stosowana MP3 nagrania podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo