Tablice spirytystyczne ouija:

podręcznik bezpiecznego kontaktowania się z duchami

Tytuł oryginalny:
Spirit boards
the history & mystery of talking to the other side,
Autor:
Alexandra Chauran
Tłumacz:
Katarzyna Liszyk
Wydawca:
Studio Astropsychologii (2015)
ISBN:
978-83-7377-691-3
Autotagi:
druk
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II w Opolu - Katalog księgozbioru

Chociaż tablice spirytystyczne mają swoją kontrowersyjną historię, to o ile są używane właściwie, stanowią doskonałe narzędzie do komunikacji z duchami. Autorka oferuje Ci wszystko, co powinieneś wiedzieć, by podjąć pracę z tablicą Ouija. Dzięki jej zastosowaniu nauczysz się wywoływać duchy i nawiązywać kontakt ze zmarłymi bliskimi oraz osobistym przewodnikiem duchowym. Uzyskasz także odpowiedzi na pytania dotyczące Twoich związków, zdrowia czy kariery.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Alexandra Chauran jest wróżką w drugim pokoleniu, profesjonalnym medium, wyższą kapłanką w trzecim stopniu wtajemniczenia. Ma na swoim koncie książkę Tablice spirytystyczne ouija. Książkę w Polsce wydało Studio Astropsychologii. • Tablice ouija posiada nadrukowane słowa, litery i cyfry. Ich celem było przyciągnięcie ludzi na seanse spirytystyczne. Obecnie tablice traktowane są jako zabawa. Tablice mają przywoła ducha, który udzieli odpowiedzi na nasze pytania. Najlepiej korzystać z nich podczas pełni. Duchy możemy pytać o to, jak zmarły, kiedy żyły, kim były. Możliwe są też pytania o nas – naszą przyszłość. • Książka jest kompleksowym poradnikiem dotyczącym tablic ouija. Poznajemy ich historię, sposób używania i opinie na jej temat. Autorka nawiązała nawet do religii i popkultury. Opisała także co robić, by być bezpiecznym podczas seansów. Podała szereg pytań, które możemy zadać przywołanemu duchowi. Są one poukładane w kilku kategoriach. • W książce znajdziemy też informacje na temat manipulowania tablicą. Wpływ na nas poprzez tablice mogą mieć bliscy, ale też nieznani nam ludzie. To ważne, by obserwować innych i ufać im. Dla wielu osób korzystanie z tablicy jest zabawą. Nawet jeśli takie jest podejście osób obecnych podczas seansu trzeba wiedzieć, że niektórzy chcą przez to wydarzenie móc na nas wpłynąć. • Ciekawym fragmentem jest przygotowanie seansu. Jest wiele rzeczy, które trzeba brać pod uwagę. Nawet dni tygodnia, pora dnia, czas w roku są ważne, jeśli zależy nam na skorzystaniu z tablicy. • Autorka umieściła w książce rozdział dotyczący historii opartych na faktach. Opowiadają one o ludziach mających styczność z tablicami. Niektóre z nich mrożą krew w żyłach. Są pouczające i wzbogacają lekturę poradnika. • Oprócz tego w książce znajdziemy bibliografię i notkę o autorce. To uzupełnia całość i sprawia, że książka choć niedługa jest pełna informacji, ciekawa i przydatna. Nie jest przepełniona zbytecznymi szczegółami, ale wyczerpuje temat i opisuje go dość przyjemnie. Autorka posługuje się plastycznym, ładnym językiem, który czyta się niemal jak powieść. • Polecam osobom, które wierzą w rzeczy nadprzyrodzone. Jeśli kiedyś zastanawialiście się nad działaniem tablic, tym, jak wygląda seans spirytystyczny, o co zapytać duchy i jak przygotować się do tego wydarzenia, na pewno powinniście sięgnąć po tę pozycję. Poradnik dostarczy wam informacji, o których wcześniej mogliście nie słyszeć. To także dobra książka dla osób, które lubią tego typu ciekawostki.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo