Sztuka odpuszczania

Inne tytuły:
99 tips from a Zen Buddhist monk to relinquish control and free yourself up for what matters,
99 wskazówek buddyjskiego mnicha zen, jak porzucić kontrolę i zyskać wolność, by móc robić to, co ważne
Autor:
Shunmyō Masuno
Tłumacz:
Roger Urbanowicz
Wydawcy:
Buchmann (2025)
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
978-83-8387-683-2
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna im. Juliana Ursyna Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...
4.0

Na tym świecie jest wiele rzeczy, nad którymi nie sposób sprawować kontroli, takich jak inni ludzie, przeszłość, przyszłość… Zamiast pozwalać temu wszystkiemu pochłaniać naszą energię i zajmować myśli, po prostu odpuśćmy. Lepiej skierować swoje wysiłki na to, co w danej chwili można faktycznie osiągnąć. Najnowsza książka autora książek "Sztuka spokojnego życia" i "Sztuka prostego życia" to zbiór 99 praktycznych wskazówek, które pomagają skupić się na tym, co naprawdę ważne. Dzięki prostym refleksjom i ćwiczeniom czytelnik uczy się akceptacji, spokoju i lepszego radzenia sobie z codziennym stresem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:99 tips from a Zen Buddhist monk to relinquish control and free yourself up for what matters, 99 wskazówek buddyjskiego mnicha zen, jak porzucić kontrolę i zyskać wolność, by móc robić to, co ważne How to let things go
Autor:Shunmyō Masuno
Tłumacz:Roger Urbanowicz
Wydawcy:Buchmann (2025) Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:978-83-8387-683-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo