Awantura w śmietniku

Autor:
Marcin Baran
Ilustracje:
Justyna Frąckiewicz
Wydawcy:
Wydawnictwo HarperCollins Polska Sp. z o. o (2020-2023)
Egmont Polska (2019-2021)
Harperkids - HarperCollins Polska (2020)
HarperKids
ISBN:
978-83-276-5854-8, 978-83-281-4531-3
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Pewnego dnia w śmietniku wybucha straszna awantura. Pudełko, drut, butelka i inne odpadki nie chcą leżeć obok siebie. Strasznie się kłócą i niewiele brakuje, by doszło do prawdziwej ekologicznej tragedii! Na szczęście ktoś wpada na pomysł, jak pogodzić skłócone towarzystwo. Czytam Sobie to trzypoziomowy program wspierający naukę czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. - Poziom 1 - Składam słowa - 150-200 wyrazów w tekście, - krótkie zdania, - 23 podstawowe głoski w tekście czytanym, - ćwiczenia głoskowania - Wybitni polscy autorzy i ilustratorzy. - Świetne, wciągające historie - Metoda wspierająca naukę czytania zgodna z zaleceniami metodyków.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Marcin Baran
Ilustracje:Justyna Frąckiewicz
Wydawcy:Wydawnictwo HarperCollins Polska Sp. z o. o (2020-2023) Egmont Polska (2019-2021) Harperkids - HarperCollins Polska (2020) HarperKids
Serie wydawnicze:Czytam Sobie Edukacyjny Egmont eko. Poziom 1, Składam Słowa Czytam Sobie. Poziom 1 HarperKids Czytam Sobie Fakty
ISBN:978-83-276-5854-8 978-83-281-4531-3
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo