Strona domowa użytkownika

Zawiera informacje, galerię zdjęć, blog oraz wejście do zbiorów.
Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
[awatar]
Poznań PBP
196 712
Rodzaj: Biblioteki pedagogiczne
Telefon: +48 61 851 88 01
Województwo: wielkopolskie
Adres: ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
E-mail: wypozyczalnia@pbp.poznan.pl

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 15.00

Celem działania Biblioteki jest wspieranie procesu kształcenia i doskonalenia nauczycieli, a także wspieranie działalności szkół, w tym bibliotek szkolnych, placówek oświatowo-wychowawczych, placówek kształcenia ustawicznego, placówek artystycznych, poradni psychologiczno pedagogicznych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, placówek doskonalenia nauczycieli oraz innych placówek oświatowych.

Ekspozycja
Zbiory
Nowości w bibliotece
  • Złotowłosa i trzy misie kamishibai
    Piątkowska-Wolska, Zofia
    Brak ocen
  • Wierna miłość Klepetana i Maleny, która nie może latać
    Piątkowski, Tomasz
    Brak ocen
  • Odkryj swoje wewnętrzne dziecko
    Stahl, Stefanie
    Ocena: 4.3, głosów: 3
  • Skąd się wzięła Polska?
    Skorwider, Max
    Brak ocen
  • Nie daj sobą manipulować
    Sarkis, Stephanie Moulton
    Brak ocen
1
...
4 5 6 7 8 9 10 11 12

Polecamy pakiet dla matematyków, który zamieściliśmy na naszej stronie.

  1. Zestawienia bibliograficzne:
    Matematyka wczesnoszkolna pbp.poznan.pl
    Matematyka w szkole podstawowej pbp.poznan.pl
    Matematyka w gimnazjum pbp.poznan.pl
    Matematyka w szkole pona­dgim­nazj­alne­j pbp.poznan.pl
    Dyskalkulia, problemy w uczeniu się matematyki pbp.poznan.pl

  2. Zabawy matematyczne - linki pbp.poznan.pl

  3. Publikacje on-line pbp.poznan.pl

  4. MegaMatma pbp.poznan.pl

Komentarze (0)

13 kwietnia, w siedzibie Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli odbyły się warsztaty zorganizowane przez naszą Bibliotekę oraz Wydawnictwo Nowik nt.: Dlaczego warto stosować łamigłówki na lekcjach? Zajęcia poprowadził Michał Nowik z Wydawnictwa Nowik. Nauczyciele dowiedzieli się czym są łamigłówki, ambigramy czy kryptarytmy. Poznali zalety stosowania łamigłówek na lekcjach matematyki, ich wpływ na samodzielne myślenie, rozwój osobowości czy pobudzenie wyobraźni uczniów. Uczestnicy mieli możliwość samodzielnego rozwiązywania łamigłówek. Poprzez układanki zręcznościowe, Happy Cube (układanki z gąbki) czy Tangram ćwiczyli myślenie abstrakcyjne. Rozwiązanie łamigłówek drucianych i sznurkowych wbrew pozorom nie było łatwe, ale dało wiele satysfakcji. Prowadzący przedstawił różne modyfikacje znanych już łamigłówek i gier, dzięki czemu popularne zabawy stały się na nowo atrakcyjne, np. Chińczyk.
W podziękowaniu za aktywne uczestnictwo wśród nauczycieli rozlosowano kody dostępu do portalu MegaMatma i czytelni książek naukowych - IBUK. Kody ufundowała nasza Biblioteka.

Po spotkaniu na naszym stoisku można było wypożyczyć książki, a także zakupić nowości książkowe, gry i łamigłówki bezpośrednio u Wydawcy.

lamiglowki1.jpg lamiglowki.jpg DSCN2662.jpg

lamiglowki1.jpg lamiglowki1
jpg, 17 KiB, 200x150
lamiglowki.jpg lamiglowki
jpg, 14 KiB, 200x150
DSCN2662.jpg DSCN2662
jpg, 82 KiB, 200x150
Komentarze (0)

Ciepłych, wiosennych, bogatych w radość i zdrowie Świąt Wielkiej Nocy oraz serdecznych spotkań z Najbliższymi
życzą Dyrekcja i Pracownicy Biblioteki

wielkanoc3.gif

wielkanoc3.gif wielkanoc3
gif, 10 KiB, 409x65
Komentarze (0)
1
...
148 149 150 151 152 153 154
...
187
Placówki
Poznań PBP
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 15.00

0
Gniezno PBP
Mieszka I 27
62-200 Gniezno

Poniedziałek-Piątek 09:00-17:00
Sobota 9:00-15:00

0
Profil
Międzychód PBP
17 Stycznia 143
64-400 Międzychód

Poniedziałek 9.00-17.00
Wtorek 9.00-17.00
Środa 9.00-17.00
Czwartek 9.00-17.00
Piątek 9.00-17.00
2.sobota miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Nowy Tomyśl PBP
os. Północ 25
64-300 Nowy Tomyśl

Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 17:00
Pierwsza sobota miesiąca: 9:00 - 15:00

0
Profil
Oborniki PBP
ul. Mickiewicza 4
64-600 Oborniki

Biblioteka czynna:
poniedziałek - piątek 9.00-17.00
w 1 i 3 sobotę miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Swarzędz PBP
os. Kościuszkowców 6/51-52
62-020 Swarzędz

poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00
druga i czwarta sobota miesiąca 9:00 - 15:00

0
Profil
Szamotuły PBP
ul. Staszica 4
64-500 Szamotuły

Poniedziałek - piątek
09.00 - 17.00

0
Profil
Śrem PBP
Kilińskiego 2
63-100 Śrem

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 17.00
w 2 i 4 sobotę miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Środa Wlkp. PBP
Żwirki i Wigury 3
63-000 Środa Wlkp.

Biblioteka czynna:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00
w drugą sobotę miesiąca: 9:00 - 15:00

0
Profil
Wolsztyn PBP
Rzeczna 17/1
64-200 Wolsztyn

poniedziałek - piątek w godz. 9.00-15.00
w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 9.00-15.00

0
Profil
Września PBP
ul. Wojska Polskiego 2 A
62-300 Września

Biblioteka czynna dla czytelników od poniedziałku do czwartku w godz. 9.00-17.00 oraz w każdy piątek i drugą sobotę miesiąca w godz. 9.00-15.00.

0
Profil
Forum biblioteki

Brak wątków

Przejdź do forum
ag.waszewska
mieloch.marta
ZuzaRe
kresz_87
r.michalak
ziegekoza
malgorzataratajczak4
karolinakosmala99
stefanska-julia
wisnia23dariusz
olamazur
julia.polis83
domagalagrzegorz
Mrągowo BM
jankowiak.ms.pl
liess
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo