Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
52.39917 16.86232
WYDARZENIE
2015-5-15
T10:00
05.05.2015Bibliotekarz w formie!
[awatar]
Poznań PBP

bibliotekarz w formie.jpg
Jesteś bibliotekarzem? Nauczycielem? Czytelnikiem? Za dużo siedzisz? Rozruszaj się z nami na wiosnę!

Z okazji Tygodnia Bibliotek ogłaszamy nową akcję:

BIBLIOTEKARZ W FORMIE!

15 V 2015 godz. 10:00-12:00 PBP Poznań, ul. Bułgarska 19

O sporcie (trochę) opowie i ruszy nas z miejsca Mateusz Marzyński – trener personalny, rehabilitant, masażysta, nauczyciel wf.

Nieważne w jakiej jesteś formie – poradzisz sobie! Zarejestruj się już dziś – liczba miejsc ograniczona:Formularz rejestracyjny

Uwaga:

Strój sportowy mile widziany
Zajęcia bezpłatne
Podczas akcji zbierane będą zakrętki PET dla Zuzi Twardowskiej;)

Sponsor imprezy: SUPER FORMA

logo_super__forma.png


logo_super__forma.png logo_super__forma
png, 19 KiB, 275x150
bibliotekarz w formie.jpg bibliotekarz w formie
jpg, 12 KiB, 150x150
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo