Strona domowa użytkownika

Zawiera informacje, galerię zdjęć, blog oraz wejście do zbiorów.
Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
[awatar]
Poznań PBP
197 403
Rodzaj: Biblioteki pedagogiczne
Telefon: +48 61 851 88 01
Województwo: wielkopolskie
Adres: ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
E-mail: wypozyczalnia@pbp.poznan.pl

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 15.00

Celem działania Biblioteki jest wspieranie procesu kształcenia i doskonalenia nauczycieli, a także wspieranie działalności szkół, w tym bibliotek szkolnych, placówek oświatowo-wychowawczych, placówek kształcenia ustawicznego, placówek artystycznych, poradni psychologiczno pedagogicznych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, placówek doskonalenia nauczycieli oraz innych placówek oświatowych.

Ekspozycja
Zbiory
Nowości w bibliotece
  • Motywacja wewnętrzna
    Kaim, Anna
    Brak ocen
  • Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia w praktyce życia szkolnego
    Wolny, Barbara
    Brak ocen
  • C: Obiekt i otoczenie
    Słupek, Kazimierz
    Brak ocen
  • Co robić, gdy się martwisz
    Huebner, Dawn
    Brak ocen
  • Ekopsychiatria
    Simonienko, Katarzyna
    Brak ocen
1
...
4 5 6 7 8 9 10 11 12

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu ubiega się o przyznanie przez Ośrodek Rozwoju Edukacji grantu pod nazwą:
"Wsparcie placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych w realizacji zadań związanych z przygotowaniem i wsparciem nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość".

Cel projektu:
Podniesienie jakości doskonalenia i wsparcia nauczycieli prowadzących zdalną edukację w przedszkolach i szkołach przez kadrę placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych.
Projekt ukierunkowany jest na ograniczenie negatywnych skutków wystąpienia COVID-19 poprzez zapewnienie prowadzenia edukacji na odległość w przypadku ponownego czasowego zamknięcia części szkół i przedszkoli.
Adresaci projektu:
nauczyciele przedszkoli
nauczyciele klas I – III
nauczyciele klas IV -VIII
nauczyciele liceów ogól­noks­ztał­cący­ch, techników, szkół branżowych,
nauczyciele szkół specjalnych

Zapraszamy nauczycieli do wypełnienia anonimowej ankiety diagnozującej potrzeby w zakresie edukacji zdalnej. Zobacz ankietę docs.google.com
Więcej informacji o projekcie na stronie Ośrodka Rozwoju Edukacji www.ore.edu.pl

Komentarze (0)

Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz wsparcia psychologiczno – pedagogicznego wszystkim uczniom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, to jeden z podstawowych kierunków polityki oświatowej w roku szkolnym 2020/2021. Jak wynika z danych pozyskanych przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, najczęściej występujące trudności zgłaszane przez rodziców i uczniów w czasie nauki zdalnej/hybrydowej to: obniżony nastrój, lęk przed powrotem do szkoły, poczucie osamotnienia, problemy z koncentracją i snem, poczucie bezradności, zachowania agresywne.
Polecamy literaturę ze zbiorów Biblioteki:
* Nauczanie na odległość katalogi.pbp.poznan.pl
* Stres szkolny- fobia szkolna – radzenie sobie ze stresem katalogi.pbp.poznan.pl
* Zachowania agresywne katalogi.pbp.poznan.pl
* Higiena snu – zaburzenia snu – bezsenność katalogi.pbp.poznan.pl
* Osamotnienie katalogi.pbp.poznan.pl
* Wypalenie uczniowskie – przeciążenie nauką katalogi.pbp.poznan.pl
* Uwaga – trening koncentracji katalogi.pbp.poznan.pl
* Pomoc psychologiczno-pedagogiczna katalogi.pbp.poznan.pl

więcej informacji na stronie internetowej Biblioteki: pbp.poznan.pl

Komentarze (0)

Rok 2021 Uchwałą Sejmu Rzec­zypo­spol­itej­ Polskiej, z dnia 27 listopada 2020 roku, został ustanowiony Rokiem:

Komentarze (0)
1
...
67 68 69 70 71 72 73
...
187
Placówki
Poznań PBP
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 15.00

0
Gniezno PBP
Mieszka I 27
62-200 Gniezno

Poniedziałek-Piątek 09:00-17:00
Sobota 9:00-15:00

0
Profil
Międzychód PBP
17 Stycznia 143
64-400 Międzychód

Poniedziałek 9.00-17.00
Wtorek 9.00-17.00
Środa 9.00-17.00
Czwartek 9.00-17.00
Piątek 9.00-17.00
2.sobota miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Nowy Tomyśl PBP
os. Północ 25
64-300 Nowy Tomyśl

Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 17:00
Pierwsza sobota miesiąca: 9:00 - 15:00

0
Profil
Oborniki PBP
ul. Mickiewicza 4
64-600 Oborniki

Biblioteka czynna:
poniedziałek - piątek 9.00-17.00
w 1 i 3 sobotę miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Swarzędz PBP
os. Kościuszkowców 6/51-52
62-020 Swarzędz

poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00
druga i czwarta sobota miesiąca 9:00 - 15:00

0
Profil
Szamotuły PBP
ul. Staszica 4
64-500 Szamotuły

Poniedziałek - piątek
09.00 - 17.00

0
Profil
Śrem PBP
Kilińskiego 2
63-100 Śrem

Biblioteka czynna:
Poniedziałek - piątek 9.00 - 17.00
w 2 i 4 sobotę miesiąca 9.00-15.00

0
Profil
Środa Wlkp. PBP
Żwirki i Wigury 3
63-000 Środa Wlkp.

Biblioteka czynna:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00
w drugą sobotę miesiąca: 9:00 - 15:00

0
Profil
Wolsztyn PBP
Rzeczna 17/1
64-200 Wolsztyn

poniedziałek - piątek w godz. 9.00-15.00
w pierwszą i trzecią sobotę miesiąca w godz. 9.00-15.00

0
Profil
Września PBP
ul. Wojska Polskiego 2 A
62-300 Września

Biblioteka czynna dla czytelników od poniedziałku do czwartku w godz. 9.00-17.00 oraz w każdy piątek i drugą sobotę miesiąca w godz. 9.00-15.00.

0
Profil
Forum biblioteki

Brak wątków

Przejdź do forum
ag.waszewska
mieloch.marta
ZuzaRe
kresz_87
r.michalak
ziegekoza
malgorzataratajczak4
karolinakosmala99
stefanska-julia
wisnia23dariusz
olamazur
julia.polis83
domagalagrzegorz
Mrągowo BM
jankowiak.ms.pl
liess
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo