06.05.2021XXV Targi Edukacyjne (7-8 maja 2021)

Zapraszamy na XXV Targi Edukacyjne. Tegoroczna edycja odbędzie się on-line pod hasłem UWAGA EDUKACJA! W planie wykłady, warsztaty dla rodziców, uczniów i nauczycieli, wystąpienia znanych osobistości ze świata nauki i mediów, a także prezentacje szkół pona­dpod­staw­owyc­h czy uczelni wyższych.
Będziemy oczywiście również i MY z ciekawymi propozycjami:

  • Wykład o depresji u nastolatków – prof. dr hab. Hanna Kubiak, dr Anna Gulczyńska uwagaedukacja.pl
  • LearningApps krok po kroku – Joanna Koterba, Katarzyna Obremska uwagaedukacja.pl
  • kojenie w chwilach smutku – depresja dzieci i młodzieży – Barbara Misiarz uwagaedukacja.pl
  • Czy nowe technologie uratują czytelnictwo? Animacja czytelnicza w XXI wieku” - Karol Baranowski – Ogólnopolski Bibliotekarz Roku 2019 uwagaedukacja.pl

Więcej informacji na stronie: uwagaedukacja.pl

Targi edukacyjne.jpg


Targi edukacyjne.jpg Targi edukacyjne
jpg, 29 KiB, 384x150
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo