Zbiory biblioteki Szamotuły PBP
Specjalne potrzeby edukacyjne
Półka | Tytuł | Twórca | Ocena | |
---|---|---|---|---|
2 | Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świat zabawy i nauki | Minczakiewicz, Elżbieta Maria | ||
2 | Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Wojdyła, Emilia | ||
1 | Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole i przedszkolu | Czarnocka, Marzenna | ||
1 | Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Tanajewska, Alicja
Naprawa, Renata
Stawska, Jadwiga |
||
1 | Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
Guzy, Anna
Krzyżyk, Danuta
|
||
2 | Program nauki komunikacji dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Walczowska-Dutka, Maria | ||
1 | Socjoterapia jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej | Jankowiak, Barbara | ||
1 | Specjalne potrzeby edukacyjne | Thompson, Jenny | ||
2 | Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z niepełnosprawnościami |
Plichta, Piotr
Jagoszewska, Iwona
Gładyszewska-Cylulko, Joanna Szczupał, Bernadeta Drzazga, Agnieszka Cytowska, Beata |
||
1 | Uczeń o specjalnych potrzebach wychowawczych w klasie szkolnej |
Paszkiewicz, Aneta
Łobacz, Małgorzata
|
||
2 | Witaj, piesku! | Kulisiewicz, Beata |