Kreatywność
Półka Tytuł Twórca Ocena
1.
Droga do kreacji Kwaśniewska, Joanna Maria
Kreatywne pisanie Willim, Kinga
Historia LEGO Andersen, Jens
Kreatywność Osho
Być kreatywnym Atavar, Michael
2.
Poszukiwanie źródeł kreatywności Dziekanowski, Czesław
Lego Lunde, Niels
Notatki wizualne Mikołajek, Natalia
Myślografia Baj, Agata
Myślę, więc jestem Phillips, Charles
3.
Kod kreatywności Sautoy du, Marcus
Obudź swoją kreatywność Gmitrzak, Dagmara
Dzieci i kreatywność Brausem, Martina Sargun, Iris
Kreatywność w biznesie Jerzyk, Ewa Leszczyński, Grzegorz
Mruk, Henryk
Więź rodziców a kreatywność dzieci Szopiński, Józef
ABC kreatywności Szmidt, Krzysztof J.
4.
Źródła kreatywności Witkowski, Igor
Odkryj w sobie kreatywność Paszkowski, Michał
Obudź swoją kreatywność Gmitrzak, Dagmara
Kreatywne myślenie dla bystrzaków Cox, David
Krok... w kierunku kreatywności Jąder, Mariola
Coaching, kreatywność, zabawa Bennewicz, Maciej
Kreatywność w dydaktyce języków obcych Róg, Tomasz
ABC kreatywności Szmidt, Krzysztof J.
5.
Kraina kreatywności Krzywoń, Danuta Hetmańczyk, Hewilia
Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu Głażewska, Iwona Kosieradzka, Anna
Rozwijanie kreatywności wewnątrz organizacji Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości
Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim Parys, Katarzyna
Kreatywność S.A. Wallace, Amy Catmull, Edwin E.
Trening kreatywności Szmidt, Krzysztof J.
Myślenie wizualne w biznesie Jóźwik, Karolina Zwoliński, Szymon
Myślenie wizualne 2.0 Jóźwik, Karolina
6.
Kompetencje osobowościowe i twórcze Mróz, Barbara Chudzicka-Czupała, Agata
Kuśpit, Małgorzata
Rozwijanie kreatywności uczniów dyslektycznych na lekcjach języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej Dawid, Dorota
Psychologiczne metody diagnozowania i prognozowania kreatywności Wiszniakowa-Zelinskiy, Natalia
Wielka księga prac plastycznych Nicholson, Sue Robins, Deri
Mandale owocowe i warzywne Kozikowska, Monika
Gry i zabawy w przedszkolu Chauvel, Denise Michel, Viviane
Trening kreatywności Biela, Agnieszka
7.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo