MOTYWACJA DO ...
Półka Tytuł Twórca Ocena
1.
Liderzy Rubenstein, Joshua
Oni są super! Osiecka, Weronika Wizgird-Todorov, Anna
Dopierała, Klaudia
Frej, Marta
Frąckiewicz, Justyna
Osadzińska, Olka
Sikorska, Monika
Chmielewski, Henryk Jerzy
Mogilnicki, Patryk
Ruszkowska, Marta
Motywacja w pracy Kozioł, Leszek
Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu Taraszkiewicz, Małgorzata Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata
Podkręć mózg! Skolimowska, Katarzyna
Coaching Bennewicz, Maciej
Motywacja do nauki Covington, Martin V. Teel, Karen Manheim
Motywacja i uczenie się Zimbardo, Philip G. McCann, Vivian
Johnson, Robert Lee
2.
Duch klasy Harmin, Merrill
Jak motywować uczniów do nauki języka obcego Szałek, Marek
Psychologia motywacji w organizacji Nieckarz, Zdzisław
Alfabet motywacji Wikiera, Artur
Kultury oporu w szkole Babicka-Wirkus, Anna
Drive Pink, Daniel H.
Motywacja do uczenia sie Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata
Sztuka motywacji McGinnis, Alan Loy
3.
Motywacja pod lupą Niemczyk, Anna Niemczyk, Andrzej
Mądry, Jan
Jak motywować do zmiany zachowania Wilczek-Rużyczka, Ewa Czabanowska, Katarzyna
Motywacja Pantalon, Michael V. Pantalon, Michael
Motywacja i uczenie się Zimbardo, Philip G. Johnson, Robert L.
McCann, Vivian
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta Skowron, Łukasz Gąsior, Marcin
Psychologia Zimbardo, Philip G. McCann, Vivian
Johnson, Robert Lee
4.
Motywacja przez wielkie M Capiga, Marcin
Odważ się żyć. Potęga bezwysiłkowej motywacji Piątkowski, Dawid
Nawyk samodyscypliny w pracy Fiore, Neil
Motywacja w uczelniach niepublicznych w Polsce Geryk, Żaneta
Wpływ motywacji na uczenie się Niebrzydowski, Leon
Dodaj mi skrzydeł! Steinke-Kalembka, Joanna
Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji Czarkowska, Lidia
...I nigdy nie chodziłem do szkoły Stern, André
5.
Motywacja i uczenie się Zimbardo, Philip G. McCann, Vivian
Johnson, Robert Lee
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo