MOTYWACJA DO ...
Półka Tytuł Twórca Ocena
1.
Motywacja do uczenia sie Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata
Psychologia motywacji w organizacji Nieckarz, Zdzisław
Motywacja w pracy Kozioł, Leszek
Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu Taraszkiewicz, Małgorzata Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata
Podkręć mózg! Skolimowska, Katarzyna
Coaching Bennewicz, Maciej
Motywacja do nauki Covington, Martin V. Teel, Karen Manheim
Motywacja i uczenie się Zimbardo, Philip G. McCann, Vivian
Johnson, Robert Lee
2.
Duch klasy Harmin, Merrill
Jak motywować uczniów do nauki języka obcego Szałek, Marek
Alfabet motywacji Wikiera, Artur
Kultury oporu w szkole Babicka-Wirkus, Anna
Drive Pink, Daniel H.
Sztuka motywacji McGinnis, Alan Loy
3.
Oni są super! Osiecka, Weronika Wizgird-Todorov, Anna
Dopierała, Klaudia
Frej, Marta
Frąckiewicz, Justyna
Osadzińska, Olka
Sikorska, Monika
Chmielewski, Henryk Jerzy
Mogilnicki, Patryk
Ruszkowska, Marta
Liderzy Rubenstein, Joshua
Motywacja pod lupą Niemczyk, Anna Niemczyk, Andrzej
Mądry, Jan
Jak motywować do zmiany zachowania Wilczek-Rużyczka, Ewa Czabanowska, Katarzyna
Motywacja Pantalon, Michael V. Pantalon, Michael
Motywacja i uczenie się Zimbardo, Philip G. Johnson, Robert L.
McCann, Vivian
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta Skowron, Łukasz Gąsior, Marcin
Psychologia Zimbardo, Philip G. McCann, Vivian
Johnson, Robert Lee
4.
Motywacja przez wielkie M Capiga, Marcin
Odważ się żyć. Potęga bezwysiłkowej motywacji Piątkowski, Dawid
Nawyk samodyscypliny w pracy Fiore, Neil
Motywacja w uczelniach niepublicznych w Polsce Geryk, Żaneta
Wpływ motywacji na uczenie się Niebrzydowski, Leon
Dodaj mi skrzydeł! Steinke-Kalembka, Joanna
Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji Czarkowska, Lidia
...I nigdy nie chodziłem do szkoły Stern, André
5.
Motywacja i uczenie się Zimbardo, Philip G. McCann, Vivian
Johnson, Robert Lee
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo