E-learning
Półka Tytuł Twórca Ocena
1.
Biblia webwritingu Puzyrkiewicz, Dariusz
Akademickie nauczanie zdalne Grzyb, Tomasz Ziółkowska, Anna M.
Praca zdalna i hybrydowa Marciniak, Jarosław
Psychologia emocji pokolenia digital natives Gawda, Barbara Kosacka, Kalina
Banaszkiewicz, Paulina
Internet a prawo Palak, Tomasz
Media cyfrowe wspierające procesy dydaktyczne Piecuch, Aleksander
Jak pracować zdalnie i nie zwariować Pogorzelska, Aleksandra Wójcik, Patryk
Wójcik, Barbara
2. E - learning
Poznać - zrozumieć - rozmawiać. (Nie) oczywisty e-świat jako źródło inspiracji i wyzwań w perspektywie pedagogicznej Wojtkowiak, Monika
Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0 Nowicka, Marzenna Dziekońska, Joanna
Edukacja w cyfrowym świecie Morańska, Danuta Ciesielka, Marta
Jędrzejko, Mariusz
Cyfrowy uczeń Gosek, Małgorzata
Nauczanie hybrydowe w okresie czasowego zawieszenia zajęć podczas epidemii Marciniak, Lidia Piotrowska-Albin, Elżbieta
3.
Q edukacji cyfrowej Plebańska, Marlena Szyller, Aleksandra
Sieńczewska, Małgorzata
Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych Osika, Grażyna
E-learning w biznesie i edukacji Woźniak, Jacek
Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym Iwanicka, Agnieszka
Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie Pieleszek, Marcin
Cyfrowy warsztat humanisty Matysek, Anna Tomaszczyk, Jacek
Bezpieczeństwo cyfrowe dzieci i młodzieży w perspektywie pedagogiki mediów Tomczyk, Łukasz Potyrała, Katarzyna
Multimedialne przedszkole Rogozińska, Katarzyna Winiarczyk, Anna
4.
E-learning Clarke, Alan
Nowe cyfrowe dzieciństwo Shapiro, Jordan
Technologie informacyjno-komunikacyjne i e-learning we współczesnej edukacji Smyrnova-Trybulska, Eugenia
ćwiczenia praktyczne Susfał, Michał
E-learning w szkolnictwie wyższym Dąbrowski, Marcin Zając, Maria
Symfonia zwierząt Brown, Dan
Digital learning Machalska, Marta
E-learning w edukacji Zieliński, Zbigniew
5. E - learning
E-learning Plebańska, Marlena
E-learning Kuźmicz, Krzysztof
E-learning dla dorosłych Czarkowski, Jakub Jerzy
E-learning dla nauczycieli Szabłowski, Stanisław
E-learning w bibliotekach Rux, Ewa
E-learning w edukacji humanistycznej Szczepaniak-Sobczyk, Laura
Media cyfrowe wspierające procesy dydaktyczne Piecuch, Aleksander
Myślenie krytyczne jako cel kształcenia na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady Wasilewska-Kamińska, Ewa
Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0 Nowicka, Marzenna Dziekońska, Joanna
6.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo