E-learning
Półka Tytuł Twórca Ocena
4 Symfonia zwierząt Brown, Dan
4 E-learning Clarke, Alan
5 E-learning dla dorosłych Czarkowski, Jakub Jerzy
4 E-learning w szkolnictwie wyższym Dąbrowski, Marcin Zając, Maria
1 Psychologia emocji pokolenia digital natives Gawda, Barbara Kosacka, Kalina
Banaszkiewicz, Paulina
2 Cyfrowy uczeń Gosek, Małgorzata
1 Akademickie nauczanie zdalne Grzyb, Tomasz Ziółkowska, Anna M.
3 Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym Iwanicka, Agnieszka
5 E-learning Kuźmicz, Krzysztof
4 Digital learning Machalska, Marta
1 Praca zdalna i hybrydowa Marciniak, Jarosław
2 Nauczanie hybrydowe w okresie czasowego zawieszenia zajęć podczas epidemii Marciniak, Lidia Piotrowska-Albin, Elżbieta
3 Cyfrowy warsztat humanisty Matysek, Anna Tomaszczyk, Jacek
2 Edukacja w cyfrowym świecie Morańska, Danuta Ciesielka, Marta
Jędrzejko, Mariusz
2 Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0 Nowicka, Marzenna Dziekońska, Joanna
5 Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0 Nowicka, Marzenna Dziekońska, Joanna
3 Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych Osika, Grażyna
1 Internet a prawo Palak, Tomasz
1 Media cyfrowe wspierające procesy dydaktyczne Piecuch, Aleksander
5 Media cyfrowe wspierające procesy dydaktyczne Piecuch, Aleksander
3 Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie Pieleszek, Marcin
5 E-learning Plebańska, Marlena
3 Q edukacji cyfrowej Plebańska, Marlena Szyller, Aleksandra
Sieńczewska, Małgorzata
1 Jak pracować zdalnie i nie zwariować Pogorzelska, Aleksandra Wójcik, Patryk
Wójcik, Barbara
1 Biblia webwritingu Puzyrkiewicz, Dariusz
3 Multimedialne przedszkole Rogozińska, Katarzyna Winiarczyk, Anna
5 E-learning w bibliotekach Rux, Ewa
4 Nowe cyfrowe dzieciństwo Shapiro, Jordan
4 Technologie informacyjno-komunikacyjne i e-learning we współczesnej edukacji Smyrnova-Trybulska, Eugenia
4 ćwiczenia praktyczne Susfał, Michał
5 E-learning dla nauczycieli Szabłowski, Stanisław
5 E-learning w edukacji humanistycznej Szczepaniak-Sobczyk, Laura
3 Bezpieczeństwo cyfrowe dzieci i młodzieży w perspektywie pedagogiki mediów Tomczyk, Łukasz Potyrała, Katarzyna
5 Myślenie krytyczne jako cel kształcenia na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady Wasilewska-Kamińska, Ewa
2 Poznać - zrozumieć - rozmawiać. (Nie) oczywisty e-świat jako źródło inspiracji i wyzwań w perspektywie pedagogicznej Wojtkowiak, Monika
3 E-learning w biznesie i edukacji Woźniak, Jacek
4 E-learning w edukacji Zieliński, Zbigniew
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo