Cyberprzemoc / cyberuzależnienia
Półka Tytuł Twórca Ocena
1 Uzależnienia 2.0 Alter, Adam
4 Cyberprzemoc Barlińska, Julia Szuster, Anna
3 Ekshibicjonizm społeczny w Internecie Borzucka-Sitkiewicz, Katarzyna Leksy, Karina
3 Jak rozpoznać i pokonać uzależnienie od smartfona Burke, Hilda
3 Jak nie zgubić dziecka w sieci? Czechowska, Zyta Marcela, Mikołaj
1 Dziecko w świecie technologii Davis, Katie
2 Cyfrowa mowa ciała Dhawan, Erica
1 Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach Enoka, Seth
2 Psychologia emocji pokolenia digital natives Gawda, Barbara Kosacka, Kalina
Banaszkiewicz, Paulina
3 Bezpieczeństwo organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej Gonciarski, Wiesław Woźniak, Jacek
4 Cyfrowy uczeń Gosek, Małgorzata
1 Z nosem w smartfonie Jachymek, Karol
4 Cyberzaburzenia Jędrzejko, Mariusz Z. Taper, Agnieszka
4 Kierunek Krzyżanowska, Agnieszka
2 Dziecko na cyfrowym odwyku Majewska, Małgorzata
3 Cyfrowe dzieci Pawłowicz, Beata Srebnicki, Tomasz
4 Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie Pieleszek, Marcin
2 Kompetencje cyfrowe i ich cyfrowy rozwój Plebańska, Marlena
4 Cyfrowe dzieci Saracen, Agnieszka Jędrzejko, Mariusz
Szwedzik, Adam
2 Epidemia smartfonów Spitzer, Manfred
1 Cyberbezpieczeństwo dla bystrzaków Steinberg, Joseph
2 Młodzież w sieci Surina, Irina Chrzanowska-Gancarz, Małgorzata
4 Młodzież w sieci Surina, Irina Chrzanowska-Gancarz, Małgorzata
3 Twoje dziecko w sieci Taper, Agnieszka E.
3 Bezpieczeństwo cyfrowe dzieci i młodzieży w perspektywie pedagogiki mediów Tomczyk, Łukasz Potyrała, Katarzyna
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo