Zbiory biblioteki Piła PBP
Autyzm, ADHD, kształcenie specjalne
| Półka | Tytuł | Twórca | Ocena | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | ||||||
| Jak nawiązać kontakt i komunikować się z dzieckiem autystycznym? | Act for Autism | |||||
| Miłość z ADHD | Robertson, Anita | |||||
| Autyzm | Kaufman, Raun Kahlil | |||||
| Dziesięć rzeczy, o których chciałoby ci powiedzieć dziecko z autyzmem | Notbohm, Ellen | |||||
| Menu umiejętności społecznych i życiowych | Barber-Wada, Karra | |||||
| Książka o człowieku w spektrum autyzmu |
Janiak, Jerzy
Janiak, Weronika
|
|||||
| Wczesne objawy autyzmu | Barbera, Mary Lynch | |||||
| Autyzm? Abrakadabra! | Wilde, Kate C. | |||||
| 2. | ||||||
| Autyzm | Parikh, Puja Trivedi | |||||
| Startujemy z rozwojem mowy w autyzmie ! | Wilde, Kate | |||||
| Zrozumieć ADHD |
Green, Christopher
Chee, Kit
|
|||||
| Funkcjonowanie dzieci i młodzieży z ADHD w przestrzeni edukacyjnej i społecznej | Wawrzyniak, Sonia | |||||
| ADHD | Barkley, Russell A. | |||||
| Budowanie komunikacji i samodzielności u dzieci w spektrum autyzmu | Field, Elizabeth Ives | |||||
| Grupowy trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera | Painter, Kim Kiker | |||||
| W stronę samodzielności | Pontis, Marco | |||||
| 3. | ||||||
| Niezbędnik pedagoga specjalnego | Zając, Paulina | |||||
| Trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, z trudnościami w komunikacji i kontaktach społecznych |
Baker, Jed
Myles, Brenda Smith
|
|||||
| Kuferek Marcelka | Mrówczyńska-Haładaj, Kamila | |||||
| 100 pomysłów jak lepiej radzić sobie z ADHD | Lussier, Francine | |||||
| Dzieciaki, muzyka i spektrum autyzmu | Berger, Dorita S. | |||||
| Funkcjonowanie dzieci i młodzieży z ADHD w przestrzeni edukacyjnej i społecznej | Wawrzyniak, Sonia | |||||
| Atypowy | Wharmby, Pete | |||||
| Nareszcie skoncentrowani |
Greenblatt, James
Gottlieb, Bill
|
|||||