Origami dla dzieci:

samoloty

Autor:
Beata Guzowska ...
Ilustracje:
Michał Palmowski
Wydawcy:
LITERAT HENRYK PŁONCZYŃSKI (2013)
IBUK Libra (2013)
Legimi (2013)
Wydane w seriach:
Cuda z papieru
Cuda z Papieru (Wydawnictwo Literat)
Książka Uczy, Bawi, Rozwija
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poradniki
Więcej informacji...

✈♋✈ Wydanie dwukolorowe, przedstawiające modele do składania dla dzieci. ✈♋✈ Znajdziesz tu m.in.: Samolot Hawk, Strzałkę, Ślizgacza, Myśliwca, Samolot Błysk itp. ✈♋✈ Do książki dołączono ponad 100 naklejek, dzięki którym modele nabiorą atrakcyjnego wyglądu. ✈♋✈ Na początku wyjaśniono wszystkie znaki, dotyczące poszczególnych sposobów składania modelu. Każdy model ma oznaczenie stopnia trudności. ✈♋✈ [źródło opisu: http://www.taniaksiazka.pl/origami-dla-dzieci-samoloty ✈♋✈ DOSTĘP: 10.05.2018r.] ✈♋✈
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Beata Guzowska Michał Palmowski
Ilustracje:Michał Palmowski
Wydawcy:LITERAT HENRYK PŁONCZYŃSKI (2013) IBUK Libra (2013) Legimi (2013)
Serie wydawnicze:Cuda z papieru Cuda z Papieru (Wydawnictwo Literat) Książka Uczy, Bawi, Rozwija
ISBN:978-83-7527-629-9 978-83-7898-426-9 978-83-8114-180-2 978-83-8114-911-2 978-83-8260-369-9
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk druki ulotne e-booki ikonografia książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo