Dziewczyny z ADHD:

uwolnij moce swojego neuroróżnorodnego mózgu

Tytuł oryginalny:
ADHD for smart ass woman
how to fall in love with your neurodivergent brain,
Autor:
Tracy Otsuka
Tłumacz:
Magdalena Korzyńska
Wydawcy:
Wydawnictwo Kobiece Agnieszka Stankiewicz-Kierus sp. k (2024)
Grupa Wydawnictwo Kobiece (2024)
ISBN:
978-83-8371-343-4
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Czy czujesz, że twoje życie to nieustanne balansowanie na krawędzi chaosu i kreatywności? Masz wrażenie, że twój umysł pracuje w przyśpieszonym tempie, a ty wciąż próbujesz go dogonić? Masz mnóstwo pomysłów, ale trudno ci je realizować? Jeśli tak, to ta książka jest dla ciebie! „Dziewczyny z ADHD. Uwolnij moce swojego neuroróżnorodnego mózgu” to wyjątkowy przewodnik, który z humorem, wyrozumiałością i odrobiną sarkazmu podpowiada, jak radzić sobie z ADHD w codziennym życiu. Autorka, sama zmagająca się z ADHD, dzieli się swoimi doświadczeniami i praktycznymi poradami, które pomogą ci zapanować nad chaosem i w pełni wykorzystać twoje unikalne talenty. [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo