Angielski od zera w 180 dni

Wydawca:
Preston Publishing (2025)
ISBN:
978-83-67576-43-7
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu Filia w Międzychodzie - Katalog księgozbioru - Filia Międzychód

„Angielski od zera w 180 dni” pomoże Ci opanować język angielski na poziomie A1 już w pół roku. To gotowy plan nauki – poznasz z nim nie tylko podstawy gramatyki, lecz także najważniejsze słownictwo wraz z wymową. Dzięki temu już po kilku tygodniach pracy z książką zaczniesz budować pierwsze zdania i przełamiesz barierę językową w rozmowach z obcokrajowcami. Założeniem kursu jest nauka każdego dnia, ponieważ w opanowaniu języka obcego kluczowe są systematyczność i powtarzanie. Na każdy dzień tygodnia przypada mała porcja wiedzy językowej, którą przyswoisz i przećwiczysz w zaledwie kilkanaście minut. Znajdziesz tu urozmaicone zadania, takie jak konstruowanie poprawnych zdań, uzupełnianie luk, tłumaczenie słów i fraz oraz ćwiczenie poprawnej wymowy. Naukę zaplanowaliśmy na 180 dni, dlatego książka jest podzielona na 25 tygodni wraz z powtórkami co pięć rozdziałów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo