Przygoda z czytaniem:

Czytam samodzielnie

Autorzy:
Walt Disney (1901-1966)
Urszula Kozłowska
Przy współpracy:
Anna Koralewska
Wydawca:
Ameet (2019)
ISBN:
978-83-253-2640-1
Autotagi:
druk
książki
liryka
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: PUBLICZNA BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA W POZNANIU FILIA WOLSZTYN - Katalog księgozbioru - Filia Wolsztyn

Seria książek Przygoda z Czytaniem to program adresowany do dzieci w wieku przedszkolnym, rozpoczynających naukę czytania. Na poziomie drugim dzieci uczą się czytać metodą globalną, jednak teksty są dłuższe i bardziej skomplikowane niż w poziomie pierwszym. Akcja historyjek dzieje się w świecie ulubionych bohaterów Disneya, dzięki czemu zawarte w nich słownictwo jest w dużym stopniu znane i bliskie dziecku. W książce znajduje się też dyplom dla małego czytelnika oraz naklejki, którymi rodzic może nagrodzić postępy i zaangażowanie dziecka. Zaczynamy Przygodę z Czytaniem!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo