Wspieranie rozwoju dziecka

Tytuł oryginalny:
Kinder gezielt fördern
Inne tytuły:
różne potrzeby na różnych etapach rozwoju, odkrywanie i rozwijanie talentów i umiejętności
zabawa a rozwój dziecka
Autorzy:
Cornelia Nitsch
Gerald Hüther
Przy współpracy:
Paweł Adamus
Tłumacz:
Przemysław Hodyra
Opracowanie:
Paweł Adamus
Wydawca:
Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje (2011)
ISBN:
978-83-7626-923-8
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Okładka książki Wspieranie rozwoju dziecka Gerald Hüther, Cornelia Nitsch Gerald Hüther, Cornelia Nitsch Wydawnictwo: Firma Księgarska Olesiejuk poradniki 240 str. 4 godz. 0 min. Wszystko, co jest ważne. Małe dzieci są wielkimi odkrywcami i potrafią zadawać wiele trudnych pytań. Interesuje je dosłownie wszystko. Z zapałem badają wszystko, co wpadnie im w ręce, o ile pozwolimy im eksperymentować. Ten poradnik ma dać rodzicom poczucie pewności i bezpieczeństwa. Pokaże, kiedy dziecku przyda się odrobina wsparcia podczas eksperymentowania i codziennej zabawy, tak aby pojęło jak najwięcej z zależności rządzących otaczającym je światem. Ale uwaga! Dziecko zapamięta tylko to, co zrozumie i czego samo doświadczy. Dzieci zasypywane przez nadgorliwych rodziców zbyt dużą ilością bodźców, szybko stracą ochotę do nauki. Dlatego chcemy zachęcić Cię do starannego wybrania tych propozycji, które według Ciebie najbardziej zainteresują Twoje dziecko. Nie traktuj tej książki jako jednolitego programu edukacyjnego. Poradnik ma pomóc rodzicom spojrzeć na świat oczami swojego dziecka, odkrywać go ze swoimi pociechami krok po kroku, tak aby mogli zrozumieć, jaką przygodę stanowią dla nich doświadczenia z życia codziennego [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo