Wychowywanie chłopców w XXI wieku

Tytuł oryginalny:
Raising boys in the 21st Century
Autor:
Steve Biddulph
Tłumacz:
Agnieszka Jacewicz
Wydawca:
Dom Wydawniczy Rebis (2024)
ISBN:
978-83-8338-215-9
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Jak pomóc chłopcom wyrosnąć na szczęśliwych i zrównoważonych mężczyzn. Każdy chłopiec będzie kiedyś mężczyzną. Tylko jakim? Jeżeli pragniesz, aby twój syn stał się życzliwym, silnym i pełnym życia dorosłym, zacznij działać już dziś. To wydanie Wychowywania chłopców zostało uaktualnione i rozszerzone o najnowsze badania, m.in. dot. poszczególnych grup wiekowych, tożsamości płciowej i orientacji seksualnej. Ten mądry i wszechstronny poradnik może służyć pomocą w wychowywaniu synów we współczesnym świecie, w którym równość, szacunek i nowy wizerunek mężczyzny mają ogromne znaczenie, ale który nadal jest nękany widmem toksycznej męskości. Chłopcy różnią się między sobą, dlatego powinniśmy dobrze poznać naszych synów. „Jeśli ich rozumiemy, możemy wspierać ich rozwój i wejście w dorosłość” – to przesłanie niezmiennie sprawia, że książka cieszy się popularnością i zaufaniem milionów rodziców na całym świecie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo