W drogę

Tytuł oryginalny:
Let`s go
Tłumacz:
Katarzyna Grzyb
Wydawcy:
Harperkids (2022)
HarperCollins Polska
Wydane w seriach:
Akademia Mądrego Dziecka
Akademia Mądrego Dziecka. Zabawa i Przygoda
ISBN:
978-83-276-6339-9
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
zbiory opowiadań
4.0

Książeczka "W drogę" z serii "Zabawa i przygoda" przedstawia krótką historyjkę o chłopcu, który wyobraża sobie, że jest kierowcą. Na każdej rozkładówce chłopczyk zawozi swoich przyjaciół w różne miejsca – autobusem jadą do szkoły, samochodem na piknik, a statkiem płyną wśród fal. Książeczka zawiera elementy POP-UP, czyli piękne i barwne ilustracje w formacie 3D, które dodatkowo pobudzają wyobraźnię i zachęcają do wspólnego czytania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna książka dla najmłodszych z elementami wystającymi, kolorowa, tekst wpada w ucho. Polecam
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo