Smyk, uprowadzony szczeniak

Tytuł oryginalny:
Sam the stolen puppy
Autor:
Holly Webb
Ilustracje:
Sophy Williams
Tłumacz:
Jacek Drewnowski
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2008-2016)
Wydane w seriach:
Seria Bestsellerowa
Zaopiekuj się mną
Zaopiekuj się Mną - Holly Webb
Autotagi:
druk
książki
powieści
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Milenka dostaje zupełnie wyjątkowy prezent – wspaniałego, biszkoptowego labradora. Wkrótce tych dwoje staje się nierozłącznym przyjaciółmi. Kiedy wakacje dobiegają końca i Milenka wraca do szkoły, piesek jest bardzo smutny i samotny, gdy zostaje sam w domu. Pewnego popołudnia, kiedy Emilka wraca ze szkoły, nie zastaje w ogrodzie swojego pupila. Dziewczynka jest przerażona, martwi się, że ktoś mógł ukraść jej psa. Milenka postanawia za wszelką ceną odzyskać ukochanego szczeniaka, tylko gdzie go może odnaleźć. Źródło opisu: Wydawnictwo Zielona Sowa, 2012
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Holly Webb
Ilustracje:Sophy Williams
Tłumacz:Jacek Drewnowski
Wydawca:Wydawnictwo Zielona Sowa (2008-2016)
Serie wydawnicze:Seria Bestsellerowa Zaopiekuj się mną Zaopiekuj się Mną - Holly Webb
ISBN:978-83-265-0425-9 978-83-265-0426-6 978-83-7983-599-7 83-265-0426-6 978-83-265-03426-6
Autotagi:czasopisma druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza roczniki zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo