Czytanie metodą sylabową:

karty pracy w szkole i w domu

Autor:
Alicja Karczmarska-Strzebońska
Wydawca:
Greg Wydawnictwo Edukacyjne
Wydane w seriach:
Kartka Dziennie Gwarantuje Sukces!
ISBN:
978-83-7517-980-4, 978-83-8186-109-0
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe

Czytanie to kluczowa umiejętność, od której zależy nie tylko szkolne powodzenie dziecka, ale cała jego przyszłość. Zdarza się, że dzieci mają problemy z opanowaniem go - ale nauka czytania nie musi być trudna ani długotrwała! Z pomocą przychodzi Czytanie metodą sylabową - karty pracy. Książka jest efektem połączenia metody sylabowej, uważanej za najskuteczniejszą metodę nauki czytania, ze sprawdzonym rozwiązaniem, jakim jest nauka w oparciu o jedną kartkę dziennie. Taka ilość materiału sprawia, że dziecko nie znudzi się i nie zniechęci, a systematyczność gwarantuje sukces i wymierne postępy, które dziecko widzi i dzięki temu jest zmotywowane do dalszej pracy. Metoda sylabowa uczy czytania sylabami, bez niepotrzebnego głoskowania, co pozwala na uniknięcie związanych z nim kłopotów i przyspiesza naukę. Przejście od czytania sylab przez proste wyrazy do zdań, najpierw krótkich, potem coraz dłuższych, przypomina etapy rozwoju mowy, przez co jest dla dziecka naturalne i intuicyjne. Karty pracy są kolorowe, bogato ilustrowane, atrakcyjne wizualnie, zachęcają do pracy. Zostały też przygotowane tak, by przy kserowaniu na czarno-białej kopiarce strony nie traciły czytelności i estetycznego wyglądu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo