Autyzm

Tytuł oryginalny:
Autismo
Inne tytuły:
błyskawiczny przewodnik dla nauczyciela
co robić (a czego nie)
Autor:
Marco Pontis
Tłumacz:
Andrzej Szewczyk
Wydawcy:
Harmonia Universalis (2024)
Grupa Wydawnicza Harmonia
ISBN:
978-83-8309-538-7
Autotagi:
druk
książki
poradniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Więcej informacji...

Potrzebujesz skutecznych strategii, jak postępować z dzieckiem z autyzmem w szkole? W tej książce znajdziesz praktyczne porady i sugestie, przedstawione na przykłądzie 15 sytuacji wynikających z typowych trudności towarzyszących zaburzeniom ze spketrum autyzmu. Zawsze pamiętaj, że dziecko z autyzmem może wykazywać zahocwania problemowe, ale NIE JEST dzieckiem problemowym.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:błyskawiczny przewodnik dla nauczyciela co robić (a czego nie) szkoła podstawowa cosa fare (e non): guida rapida per insegnanti scuola primaria,
Autor:Marco Pontis
Tłumacz:Andrzej Szewczyk
Wydawcy:Harmonia Universalis (2024) Grupa Wydawnicza Harmonia
ISBN:978-83-8309-538-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo