Czy ten rudy kot to pies?

Autor:
Olga Rudnicka ...
Wyd. w latach:
2009 - 2022
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.4 (18 głosów)

Romans z szefem, ucieczka i... mroczna tajemnica!

Niespełna trzydziestoletnia Ulka wikła się w romans z szefem. Gdy dowiaduje się o tym jego żona, wybucha skandal. Zwolniona z pracy dziewczyna ucieka z miasta. Przez przypadek trafia do wioski pod Wrocławiem, gdzie omyłkowo zostaje wzięta za poszukiwaną kryminalistkę. Jakby miała mało kłopotów, trafia do domu człowieka podejrzanego o ukrywanie zwłok w ogrodzie…

„Czy ten rudy kot to pies?” – wciągająca kontynuacja perypetii Ulki i Beaty z „Martwego Jeziora” to książka pełna nieprawdopodobnych zbiegów okoliczności, które prowadzą do zaskakującego finału!

Olga Rudnicka (ur. 1988)

Absolwentka Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, autorka powieści kryminalnych: „Martwe Jezioro”, „Czy ten rudy kot to pies?”, „Zacisze 13” i „Zacisze 13 Powrót”. Pracuje jako asystentka osób niepełnosprawnych w Polskim Komitecie Pomocy Społecznej w Śremie. Kocha jazdę konną i rytmy latynoamerykańskie, zwłaszcza salsę. Namiętnie czyta Joannę Chmielewską, Stephena Kinga, Joe Hilla, Tess Gerritsen i Jeffery'ego Deavera.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Trudno się od niej oderwać
  • Rewelacja, super się czyta i lepiej mieć dużo czasu bo nie można się oderwać :-)
  • Zanim ktoś zacznie to czytać radziłabym zapoznać się z książką -Martwe jazioro, • gdyż łatwiej będzie zrozumieć poruszane tutaj wątki. • Nie mogę się oprzeć wrażeniu że autorka uzależni mnie od siebie tak jak wiele lat temu J.Chmielewska. • Polecam każdemu kto chce otrzymać dawkę humoru i optymizmu z zabarwieniem kryminalno-romansowym. Ja bawiłam się świetnie!
  • Doba... tyle czasu zajęło mi przeczytanie drugiej części "Martwego jeziora". Historia, od której nie można się oderwać! :) • Tym razem Olga Rudnicka skupia się na przyjaciółce Beaty, która znowu narozrabiała. Ulka postanawia zmienić coś w swoim życiu i wyjeżdża! Jak daleka to będzie podróż? Wbrew pozorom będzie ona bardzo odległa, zwłaszcza w czasie! • Autorka nie zapomina również o Beacie, która zdecydowała jednak odnaleźć swoją rodzinę. Czy ma w ogóle jakąś rodzinę? Czy jest ktoś, kto na nią czeka? A jeśli nawet, to jak zareaguje na jej pojawienie się? • Świetna fabuła, która sprawia, że aż żal rozstawać się z tak ciekawymi bohaterami! Olga Rudnicka po raz kolejny pokazuje, że polscy pisarze potrafią wysoko postawić poprzeczkę!
1 2
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Czy ten rudy kot to pies? Cz.2
Autorzy:Olga Rudnicka Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Wydawcy:Legimi (2016-2022) ebookpoint BIBLIO (2013-2022) Prószyński i Spółka - Prószyński Media (2009-2022) Wydawnictwo Edipresse-Kolekcje (2015) NASBI (2013) Ringier Axel Springer Polska (2009) Edipresse Polska
Serie wydawnicze:Martwe Jezioro Klub Książki Kobiecej Zbrodnia na wesoło Duże Litery Duże Litery - Prószyński i S-ka Klub Książki Kobiecej Olga Rudnicka T.24
ISBN:978-83-7469-892-4 978-83-7648-081-7 978-83-7961-109-6 978-83-7989-253-2 978-83-7989-586-1 978-83-8097-108-0 978-83-8097-688-7 978-83-8097-895-9 978-83-8097-901-7 978-83-8123-167-1 978-83-8123-176-3 978-83-8295-060-1 978-83-8295-594-1 978-83-8295-601-6 978-83-7648-081-7 978-83-8097-108-0 83-7648-081-7 978-83-7468-081-7 978-83-7648-081-1 978-83-7648-081-4 978-93-7961-109-6
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 64 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo