Dyplom z Internetu:

jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?

Autorzy:
Kazimierz Pawlik
Radosław Zenderowski
Wydawca:
CeDeWu Wydawnictwa Fachowe (2011-2022)
ISBN:
978-83-7556-352-8, 978-83-8102-034-3
978-83-8102-365-8, 978-83-8102-608-6
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
publikacje dydaktyczne
publikacje naukowe
5.0

Niniejsza książka w sposób przejrzysty poprowadzi Cię przez wszystkie etapy na drodze od stworzenia własnej pracy dyplomowej, wykorzystując przy tym potencjał zasobów internetowych. Autorzy udowadniają, że w Internecie znaleźć można wiele wartościowych opracowań i materiałów źródłowych. Tradycyjne biblioteki są nadal ważnym źródłem informacji naukowej, ale nawet i one współcześnie wiele swoich zasobów udostępniają w Internecie. Dzięki książce dowiesz się m.in.: - Jakiego rodzaju materiały można znaleźć w Internecie i w jaki sposób z nich efektywnie korzystać? - Co robić, by nie popełniać plagiatu? - W jaki sposób zorganizować sobie pracę, by niepotrzebnie nie ślęczeć przed monitorem komputera? - Jak cytować publikacje znalezione w Internecie? - W jaki sposób umieszczać swoje prace w Internecie, by nie narażać się na oskarżenia o naruszenie praw autorskich oraz by samemu nie paść ofiarą niedozwolonych prawem działań osób trzecich. Autorzy niniejszego opracowania doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że liczne grono piszących prace naukowe nie ma możliwości spędzania wielu godzin w bibliotece, a koszt zakupu poszczególnych książek i czasopism przekracza ich możliwości finansowe. Do nich zatem w pierwszej kolejności adresowana jest niniejsza publikacja. Uczmy się mądrze korzystać z Internetu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Poradnik skupia się na praktycznych i technicznych aspektach pisania pracy dyplomowej, dla mnie był bardzo pomocny. Zawiera dużo informacji o wykorzystaniu internetu podczas pisania pracy dyplomowej, ale też kwestie bardziej uniwersalne jak np. konstrukcja pracy, co zawrzeć we wstępie. Warto zajrzeć na każdym etapie pisania – najlepiej przed rozpoczęciem, ale i później jest pomocny. Z powodzeniem można wykorzystać także do pisania innego rodzaju prac zaliczeniowych. Istotne, żeby w miarę możliwość wybierać najnowsze wydanie, ponieważ są podane źródła internetowe. Ważne jest też to, że autorzy zwrócili uwagę na źródła przydatne dla dyplomantów z zakresu nauk prawnych (publikatory aktów prawnych), a także aspekty prawa autorskiego w kontekście prac dyplomowych.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo