Wspomaganie rozwoju mowy:

edukacja przedszkolna

Autor:
Wiesława Żaba-Żabińska
Ilustracje:
Agnieszka Niedźwiadek
Redakcja:
Stanisława Stępień
Wydawcy:
Grupa MAC (2016)
Grupa Edukacyjna
Wydane w seriach:
Owocna Edukacja
Owocna Edukacja - Grupa Edukacyjna
ISBN:
978-83-65463-52-4
Autotagi:
druk
druki ulotne
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem. Publikacja zawiera ćwiczenia dotyczące wspomagania rozwoju mowy. Publikacja Wspomaganie rozwoju mowy zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej. Jej celem jest wspomaganie rozwoju mowy poprzez ćwiczenia: - w rozumieniu i wykonywaniu poleceń, - w samodzielnym wypowiadaniu się, - w komunikowaniu się z drugą osobą, - wzbogacające słownictwo, - wyrabiające poprawność gramatyczną, fleksyjną i składniową, - kształcące słuch fonematyczny oraz umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - rozwijające słuch fonetyczny, - wzmacniające pamięć słuchową.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo