21 lekcji na XXI wiek
Tytuł oryginalny: | 21 lessons for the 21st century |
---|---|
Inne tytuły: | Dwadzieścia jeden lekcji na dwudziesty pierwszy wiek |
Autor: | Yuval Noah Harari |
Tłumacz: | Michał Romanek |
Lektor: | Roch Siemianowski ... |
Wydawcy: | Wydawnictwo Literackie Oficyna Literacka Noir sur Blanc (2018-2024) Legimi (2018-2023) NASBI (2018) ebookpoint BIBLIO (2018) |
Autotagi: | audiobooki dokumenty elektroniczne druk książki publikacje popularnonaukowe |
Więcej informacji... | |
4.3
(23 głosy)
|
|
|
|
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Recenzje
-
Lektura pobudzająca myślenie. • Zawiera wiele cennych spostrzeżeń, zaskakujących informacji, interesujących refleksji. Wiele tu też lania wody, rozdrabniania i wielokrotnego tłumaczenia kwestii już raz dobrze wyłożonych. Wiele kontrowersji. I prawd, półprawd, postprawd. • Niektóre rozdziały napisane lepiej, bardziej spójnie i błyskotliwiej, inne gorzej. Bardzo nierówny styl, jednak szeroka perspektywa i ogrom wiedzy (nawet, jeśli ostatecznie ją odrzucimy) zasługują na atencję. • Wątpię, by któremukolwiek historykowi czy myślicielowi udało przedłożyć taki natłok informacji i przemyśleń zgrabniej i ciekawiej niż temu autorowi.
Dyskusje
Opis
Inne tytuły: | Dwadzieścia jeden lekcji na dwudziesty pierwszy wiek Dwadzieścia jeden lekcji na XXI wiek |
---|---|
Autor: | Yuval Noah Harari |
Tłumacz: | Michał Romanek |
Lektorzy: | Roch Siemianowski Michał Romanek |
Wydawcy: | Wydawnictwo Literackie Oficyna Literacka Noir sur Blanc (2018-2024) Legimi (2018-2023) NASBI (2018) ebookpoint BIBLIO (2018) |
ISBN: | 978-83-08-06585-3 978-83-08-06596-9 978-83-08-06597-6 978-83-08-06712-3 978-83-08-07461-9 978-83-08-07469-5 978-83-08-08312-3 978-83-08-08372-7 |
Autotagi: | audiobooki CD dokumenty elektroniczne druk e-booki książki literatura literatura stosowana MP3 nagrania publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne |
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści
46 rekordów bibliograficznych,
pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.