Gorzej być nie może

Tytuł oryginalny:
How hard can it be?
Autor:
Allison Pearson
Tłumacz:
Izabela Matuszewska
Wydawcy:
Albatros - Andrzej Kuryłowicz (2018-2019)
Legimi (2018)
ISBN:
978-83-8125-287-4, 978-83-8125-344-4
978-83-8125-609-4
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
4.0

Kate Reddy ma czterdzieści dziewięć lat i po siedmioletniej przerwie zamierza wrócić do pracy na pełen etat. Problem w tym, że dla londyńskiej branży finansowej jest. po prostu za stara. I nie na czasie. Ale Kate zna swoją wartość i nie zamierza siedzieć załamana w domu. Wpisuje w cv fałszywy wiek i rusza na podbój City. A chociaż problemy, przed którymi staje, są tak wielkie jak wieżowiec, w którym kiedyś pracowała, nie zamierza się poddać. Znów pokaże wszystkim, na co ją stać - mimo dwójki wrzeszczących nastolatków i męża z kryzysem wieku średniego na głowie. A kiedy na horyzoncie ponownie pojawi się dawna miłość. Kto wie, dokąd zaniosą ją jej wysokie obcasy!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka jest kontynuacją pierwszej części "Nie wiem jak ona to robi" choć do bohaterów powracamy po kilku latach, kiedy dzieci z maluchów są już nastolatkami, a główna bohaterka próbuje pogodzić się z upływem czasu. Dobiegająca pięćdziesiątych urodzin Kate postanawia wrócić do pracy aby podreperować rodzinny budżet. Mając na głowie niekończący się remont domu, dwójkę dzieci, męża z kryzysem wieku średniego i widmo starości nad sobą, Kate w znany sobie sposób próbuje pogodzić ze sobą wszystkie swoje życiowe role ☺️ • Bardzo odpowiada mi humor zawarty w tej książce, dzięki któremu czyta się ją bardzo przyjemnie. Nie nudziła mnie i miło spędziłam czas- choć bardziej trafiała do mnie Kate z części pierwszej, ale to być może dlatego, że odnajdywałam w niej więcej podobieństw do siebie.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo