Pucio i ćwiczenia z mówienia:

czyli nowe słowa i zdania

Inne tytuły:
Nowe słowa i zdania
Autor:
Marta Galewska-Kustra
Ilustracje:
Joanna Kłos
Tłumacz:
Joanna Kłos
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2018-2023)
Wydane w seriach:
Uczę się Mówić
Uczę Się - Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"
UCZĘ SIĘ OPOWIADAĆ
UCZĘ SIĘ OPOWIADAĆ - Marta Galewska-Kustra
ISBN:
978-83-10-13334-2, 978-83-10-13580-3
978-83-10-13967-2
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań
4.6 (5 głosów)

Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi ferie w górach! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! W trzecim tomie przygód Pucia nadchodzi czas na wzbogacanie zasobu słów dziecka, rozwijanie mowy zdaniowej (zdania stają się coraz bardziej złożone) oraz naukę stosowania podstawowych reguł gramatyki (np. odmiany rzeczownika i czasownika). Zabawa z tą książką jest wsparciem dla rozwoju tych właśnie umiejętności językowych. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami seria wydawnicza w naturalny sposób wspomaga rozwój mowy dziecka. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo przypadła do gustu niespełna 3 letniemu synkowi. Jako rodzic również polecam. Można z dzieckiem podejmować dialog pokazywać różne przedmioty,sytuacje.
  • Książka dla dzieci od lat 2-3 (raczej nie w dniu drugich urodzin, ale dla 2,5 latka, który już mówi, powinno już być ok). Pozycja obowiązkowa dla każdego dziecka.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo