W sieci kryzysu:

od hejtu do samobójstw - jak szkoła może pomóc młodym?

Inne tytuły:
wytyczne i przepisy prawne, postępowanie w sytuacjach kryzysowych, gotowe procedury, scenariusze i karty pracy
Autorzy:
Małgorzata Celuch
Marzenna Czarnocka
Bożena Małkowska-Baranowska
Edyta Palicka ...
Wydawca:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2025)
ISBN:
978-83-8409-194-4
Autotagi:
druk
książki
poradniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
scenariusze
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny
Więcej informacji...

Praktyczny przewodnik dla nauczycieli, wychowawców, dyrektorów szkół i wszystkich dorosłych, którzy chcą lepiej rozumieć, rozpoznawać i skutecznie reagować na symptomy depresji, przemocy, hejtu oraz prób samobójczych wśród dzieci i młodzieży. Pokazujemy, jak budować sieć wsparcia w szkole i poza nią, jak rozmawiać o trudnych emocjach, jak przeciwdziałać eskalacji problemów i jak skutecznie interweniować, zanim będzie za późno. Uzupełnieniem są liczne przykłady postępowania, procedury, scenariusze zajęć.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:wytyczne i przepisy prawne, postępowanie w sytuacjach kryzysowych, gotowe procedury, scenariusze i karty pracy
Autorzy:Małgorzata Celuch Marzenna Czarnocka Bożena Małkowska-Baranowska Edyta Palicka Natalia Perek Julia Przybył Agata Staroń Agnieszka Stebelska Bożena Winczewska
Wydawca:Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2025)
ISBN:978-83-8409-194-4
Autotagi:dramat druk książki literatura literatura piękna literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe scenariusze
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo