Pucio i ćwiczenia z mówienia:

czyli nowe słowa i zdania

Inne tytuły:
Nowe słowa i zdania
Autor:
Marta Galewska-Kustra
Ilustracje:
Joanna Kłos
Tłumacz:
Joanna Kłos
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2018-2024)
ISBN:
978-83-10-13334-2, 978-83-10-13580-3
978-83-10-13967-2, 978-83-10-14301-3
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.5 (6 głosów)

Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi ferie w górach! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! W trzecim tomie przygód Pucia nadchodzi czas na wzbogacanie zasobu słów dziecka, rozwijanie mowy zdaniowej (zdania stają się coraz bardziej złożone) oraz naukę stosowania podstawowych reguł gramatyki (np. odmiany rzeczownika i czasownika). Zabawa z tą książką jest wsparciem dla rozwoju tych właśnie umiejętności językowych. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami seria wydawnicza w naturalny sposób wspomaga rozwój mowy dziecka. [nota wydawcy]. Kartki - karton.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo przypadła do gustu niespełna 3 letniemu synkowi. Jako rodzic również polecam. Można z dzieckiem podejmować dialog pokazywać różne przedmioty,sytuacje.
  • Książka dla dzieci od lat 2-3 (raczej nie w dniu drugich urodzin, ale dla 2,5 latka, który już mówi, powinno już być ok). Pozycja obowiązkowa dla każdego dziecka.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Nowe słowa i zdania
Autor:Marta Galewska-Kustra
Ilustracje:Joanna Kłos
Tłumacz:Joanna Kłos
Wydawca:Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2018-2024)
Serie wydawnicze:Uczę się Mówić Uczę Się - Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" Uczę się mówić, wymawiać, opowiadać UCZĘ SIĘ OPOWIADAĆ
ISBN:978-83-10-13334-2 978-83-10-13580-3 978-83-10-13967-2 978-83-10-14301-3
Autotagi:bajka beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne rodzina zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 27 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo