Przygoda z czytaniem

Przy współpracy:
Anna Koralewska
Instytucja sprawcza:
Walt Disney Company
Ilustracje:
Walt Disney Company
Opracowanie:
Anna Koralewska
Wydawcy:
Ameet (2018-2019)
Walt Disney Company
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Seria książek Przygoda z Czytaniem to program wspierający naukę czytania adresowany do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Poziom pierwszy jest dedykowany najmłodszym, początkującym czytelnikom. Opiera się na metodzie czytania globalnego, w myśl której dziecko zapamiętuje wygląd całego wyrazu (nie poszczególnych liter). Na tym etapie nauka jest przede wszystkim zabawą, do której zachęcają postacie ze świata Disneya. W książce znajduje się dyplom dla małego czytelnika oraz naklejki, którymi rodzic może nagrodzić postępy i zaangażowanie dziecka. Zaczynamy Przygodę z Czytaniem! [nota wydawcy
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna seria do nauki czytania. Mały format, dużo powtórzeń. Wykorzystanie postaci z bajek Disneya. Polecam
  • Bardzo fajna seria książek do nauki czytania po którą bardzo chętnie sięgało nasze dziecko.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:[Bingo i Rolly]
Przy współpracy:Anna Koralewska
Instytucja sprawcza:Walt Disney Company
Ilustracje:Walt Disney Company
Opracowanie:Anna Koralewska
Autorzy:Liliana Fabisińska Agata Widzowska
Wydawcy:Ameet (2018-2019) Walt Disney Company
Serie wydawnicze:Disney Uczy Disney Uczy (Ameet) Przygoda z Czytaniem. 1, Będę Czytać Będę Czytać. Poziom 1 Przygoda z Czytaniem (Ameet) Dar Fundacji PKO BP
ISBN:978-83-253-2491-9 978-83-253-2492-6 978-83-253-2494-0 978-83-253-2760-6 978-83-253-2984-6 978-83-253-3204-4 978-83-253-3205-1 978-83-253-3268-6 978-83-253-3269-3 978-83-253-3273-0
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo